Riot: Μήνυμα προς τους οπαδούς σχετικά με την υγεία του Mark‏

Οι Riot ανέβασαν το ακόλουθο μήνυμα μέσω της σελίδας τους στο facebook:

 
"Αγαπητοί φίλοι μας στο FB, μπορείτε να βρείτε τα πάντα σχετικά με την υγεία του Mark στο επίσημο site της μπάντας. Ενώ οι περιπλοκές στην υγεία του αυξάνονται, εκείνος παραμένει στο νοσοκομείο του San Antonio για θεραπεία και δεν θα είναι αρκετά υγιής ώστε να εμφανιστεί με την μπάντα.
 
Με τη δυνατή στήριξη της οικογένειας του Mark, αποφασίσαμε να κάνουμε κανονικά τα shows, χωρίς τον Mark στην κιθάρα.
 
Ενώ είμαστε λυπημένοι από το πως έχουν τα γεγονότα, η μουσική των Riot υπήρξε το αίμα στη ζωή του Mark για πάνω από 30 χρόνια. Έχουμε συμβιβαστεί με την ιδέα να παίξουμε χωρίς αυτόν και συνεχίζουμε να ετοιμαζόμαστε με heavy καρδιές, αλλά ολόκληρος ο οργανισμός των Riot συμφώνησε στην σημαντικότητα να φέρουν την μουσική των Riot σε όλους τους οπαδούς που μας έχουν στηρίξει για τόσο καιρό.
 
Παρακαλώ να παρακολουθείτε το site για όλα τα νέα στην υγεία του Mark και ζητάμε από τους φίλους μας και τους οπαδούς μας να προσεύχονται για το καλύτερο δυνατό αποτέλεσμα.
 
Σας ευχαριστούμε που συνεχίζετε να υποστηρίζετε τους Riot κατά τη διάρκεια αυτού του δύσκολου καιρού και θα σας δούμε στα shows."
 
Mark, Tony, Bobby, Don

Comments

rockoverdose.gr