ROLLING STONES: Οι Bill Wyman και Mick Taylor θα εμφανιστούν μαζί τους στο Λονδίνο

Οι Rolling Stones επιβεβαίωσαν τις φήμες που ήθελαν τους Bill Wyman (μπάσο) και Mick Taylor (κιθάρα) να ανεβαίνουν μαζί τους στη σκηνή στις συναυλίες του Λονδίνου στο O2 Arena στις 25 και 29 Νοεμβρίου.

Ο Wyman, έφυγε από το συγκρότημα το 1992 ενώ ήταν μέλος τους από το Δεκέμβριο του 1962 και συμμετείχε σε όλους τους δίσκους τους από το ντεμπούτο “The Rolling Stones” έως και τον δίσκο “Steel Wheels”. Ο Taylor ήταν στο συγκρότημα από το 1969 έως το 1974 και συμμετείχε σε μερικούς από τους πιο επιτυχημένους δίσκους τους.

 

 

Για το Rockoverdose.gr

Απόστολος “Astaldo” Πανταζόγλου

Comments

rockoverdose.gr