RON KEEL – Πιθανή επαναδραστηριοποίηση των STEELER

Ο Ron Keel,frontman των KEEL,σε συνέντευξη που έδωσε στο SleazeRoxx.com,δήλωσε ότι το 2013 είναι η επέτειος των 30 χρόνων απο την κυκλοφορία του πρώτου δίσκου των STEELER και θα ήθελε να κάνει κάτι ιδιαίτερο γι αυτό.

Οπότε βρισκόμαστε σε στάση αναμονής για περισσότερες πληροφορίες στο μέλον..

Comments

rockoverdose.gr