Οι SAXON ετοιμάζουν τον καινούργιο τους δίσκο και ήδη ξεκίνησαν την μίξη του με τον παραγωγό Andy Sneap ο οποίος έχει κατά καιρούς συνεργαστεί με τους MEGADETH, ACCEPT, NEVERMORE, EXODUS and ARCH ENEMY και πολλούς άλλους.
Το εξώφυλλο θα επιμεληθεί ο Paul Raymond Gregory ενώ η κυκλοφορία του δίσκου αναμένεται τον Φεβρουάριο του 2013.
Για το Rockoverdose.gr
Πάνος Warlord Mπούγαλης



