SAXON – Ξεκίνησαν την μίξη του νέου δίσκου

Οι SAXON ετοιμάζουν τον καινούργιο τους δίσκο και ήδη ξεκίνησαν την μίξη του με τον παραγωγό Andy Sneap ο οποίος έχει κατά καιρούς συνεργαστεί με τους MEGADETH, ACCEPT, NEVERMORE, EXODUS and ARCH ENEMY και πολλούς άλλους.

 Το εξώφυλλο θα επιμεληθεί ο Paul Raymond Gregory ενώ η κυκλοφορία του δίσκου αναμένεται τον Φεβρουάριο του 2013.

 

  Για το Rockoverdose.gr

  Πάνος Warlord Mπούγαλης 

Comments

rockoverdose.gr