SAXON: Το Δεκέμβριο θα κυκλοφορήσει η ταινία “Heavy Metal Thunder – The Movie”

Η ταινία των Saxon “Heavy Metal Thunder – The Movie”, θα κυκλοφορήσει αυτό το Δεκέμβριο. Ο πρώτος δίσκος περιέχει την ιστορία των Saxon, ενώ ο δεύτερος είναι γεμάτος με bonus υλικό που περιλαμβάνει και ολόκληρη την εμφάνιση τους από τις 23 Απριλίου 2008 (ημέρα Αγ. Γεωργίου). Μία απίστευτα τίμια ταινία που περιλαμβάνει ειλικρινές μνήμες από κάθε μουσικό που πέρασε από το συγκρότημα. Το “Heavy Metal Thunder – The Movie” βάζει μαζί όλα τα κομμάτια από τους πρώιμους Saxon, από τα εφηβικά χρόνια του frontman Biff Byfford στα ορυχεία του Yorkshire και τους Son Of A Bitch (την πρώτη μορφή των Saxon) μέχρι τις Top 10 επιτυχίες και τις παγκόσμιες περιοδείες.

 

“Η μουσική μας ήταν σαν μηχανές να χτυπάνε μεταξύ τους, τροχούς να γυρνάνε και μηχανές να κάνουν θόρυβο. Αυτό ήταν το heavy metal. Το heavy metal έχει να κάνει με δυνατούς ήχους που χτυπάνε στο κρανίο σου. Δούλευα σε εργοστάσια όπου τα μηχανήματα κάνανε πολύ θόρυβο και συνήθιζα να τραγουδάω μαζί με αυτούς τους θορύβους.”

                                         

        

 

Για το Rockoverdose.gr

Απόστολος “Astaldo” Πανταζόγλου

Comments

rockoverdose.gr