SIX FEET UNDER – Ανακοινώθηκε ο νέος μπασίστας

Οι SIX FEET UNDER ανακοίνωσαν τον νέο τους μπασίστα μετά την αποχώρηση του Matt DeVries.Πρόκειται για τον πρώην μπσίστα των BRAIN DRILL και band VILE,Jeff Hughell.

 Ο τραγουδιστής της μπάντας,Chris Barnes,δήλωσε:"Είμαι πολύ υπερήφανος να ανακοινώσω τον νέο μας μπασίστα Jeff Hughell.Είναι ένας εξαιρετικός μουσικός και είμαι θαυμαστής του απο την πρώτη φορά που τον άκουσα στους BRAIN DRILL πρίν μερικά χρόνια."

 

 Απο την πλευρά του ο Jeff δήλωσε ότι είναι μεγάλη τιμή γι' αυτόν να αποτελεί το νεότερο μέλος της μπάντας.

 

 Για το Rockoverdose,gr

 Πάνος Warlord Μπούγαλης

Comments

rockoverdose.gr