Ο πρώην κιθαρίστας των GUNS N' ROSES Slash μίλησε στο Loudwire σχετικά με την επερχόμενη είσοδο της παλιάς του μπάντας στο Rock And Roll Hall Of Fame.
Ο Slash είπε "Θα μου άρεσε να παίξω. Απλά είναι ένα από αυτά τα πράγματα που ξέρεις ότι ποτέ δεν θα συμβούν… Μόλις έκανα μία συνεντεύξη στην οποία είπα, 'δεν νομίζω ότι θα παίξουμε.' [Γελάει]. Εννοώ ότι θα ήταν υπέροχο να παίζαμε, αλλά πολύ νωρίς αφού το έμαθα, κατάλαβα ότι δεν θα γινόταν ποτέ — ξέρεις, δεν με ξάφνιασε αυτό. Είχαμε διαφορές… δηλαδή, όχι διαφορές, αλλά έχουμε χάσει κάθε επικοινωνία εδώ και πολύ καιρό… Μόνο αυτό μπορώ να σου πω βασικά."
Μπορείτε να διαβάσετε ολόκληρη την συνέντευξη εδώ: http://loudwire.com/slash-talks-apocalyptic-love-zoo-commercials-with-betty-white-more/
Για το RockOverdose.gr,
Αντώνης "Jey Key" Κατσαρός



