Ο Slash πρόσφατα δήλωσε πως παρολο που του άρεσε αρκετα η ταινια (biopic) των Motley Crue δεν θα προτιμουσε να δημιουργηθεί κάτι αντίστοιχο για τους GN'R " πιστεύει πως θα ήταν αδύνατο να βρέθουν ηθοποιοί που θα υποδυθούν με πιστοτητα τα μελη της μπαντας. Επισης προσθεσε πως υπαρχει πολυ υλικο απο την δεκαετια του 90' που πρεπει να αξιοποιηθει. Ακούστε ολοκληρη τη συνετευξη παρακάτω:
https://www.futuro.cl/2019/04/slash-no-me-gustaria-ver-una-pelicula-de-guns-n-roses-como-la-de-motley-crue/




