Κυκλοφόρησε αποκλεισικά στην Σουηδία ένα κρασί με τη σφραγίδα των SLAYER.
Λέγεται "Reign In Blood" και φυσικά έχει πάρει το όνομά του απο τον ομότιτλο δίσκο τους.του 1986.Σύμφωνα με την εταιρεία Brands For Fans,η οποία το διακινεί,η ανταπόκριση μέχρι στιγμής είναι μεγάλη.
Παρακάτω μπορείτε να παρακολουθήσετε ένα video παρουσίαση του κρασιού.
Για το Rockoverdose.gr
Πάνος Warlord Μπούγαλης



