Σύμφωνα με το The Pulse Of Radio, οι Smashing Pumpkins έκαναν μια νέα φωτογράφιση στο Los Angeles το περασμένο Σάββατο (03/02). Οι συμμετέχοντες στη φωτογράφιση ήταν ο frontman Billy Corgan, ο κιθαρίστας James Iha, ο drummer Jimmy Chamberlin – τρία, δηλαδή, από τα αρχικά μέλη του συγκροτήματος – και ο κιθαρίστας Jeff Schroeder.
Όσον αφορά στο τέταρτο μέλος της αρχικής σύνθεσης, την μπασιστρια D'Arcy Wretzky, η Wretzky φέρεται να δήλωσε σχετικά στο Blast Echo ότι δε θα συμμετάσχει στην πολυαναμενόμενη επανένωση, γράφοντας ότι «μόλις χθες έμαθα ότι το συγκρότημα αποφάσισε να επιλέξει διαφορετικό μπασίστα».
Όπως και να έχουν τα πράγματα, οι επανενωμένοι Smashing Pumpkins φωτογραφήθηκαν πρόσφατα σε ένα στούντιο στο Los Angeles, όπου λέγεται πως δουλεύουν πάνω στη νέα τους δισκογραφική δουλειά με παραγωγό τον Rick Rubin. Μάλιστα, ο Corgan άφησε ανοιχτό το ενδεχόμενου διπλού δίσκου, αναφέροντας ότι υπάρχουν «26 κομμάτια αυτή την περίοδο, σε διάφορα στάδια ολοκλήρωσης, παραγωγής και παράνοιας».
With these photos appearing from a photo shoot today, seeing Billy, James, Jimmy and Jeff together … it’s ignited an old flame in my Smashing Pumpkins heart that hasn’t burnt for a while. pic.twitter.com/9dseA9uau5
— Simon Mateljan 🏳️🌈 (@sunky) 4 Φεβρουαρίου 2018








