STONE TEMPLE PILOTS: Θα παίξουν ολόκληρο το “Core” στη νέα τους περιοδεία

Ο frontman των Stone Temple Pilots, Scott Weiland, αποκάλυψε στο RollingStone.com, ότι το συγκρότημα τον Σεπτέμβριο θα βγει σε περιοδεία όπου και θα γιορτάσει τα 20 χρόνια από την κυκλοφορία του πρώτου τους δίσκου, “Core”.

“Θα παίξουμε ολόκληρο το δίσκο. Νομίζω ότι θα είναι πολύ ωραία γιατί είχα βαρεθεί κάπως να παίζω συνέχεια μερικά κομμάτια. Παίζαμε μόνο τα “hits”. Αυτό όμως θα είναι κάτι διαφορετικό και πιστεύω ότι θα είναι πολύ καλό.”

 

 

Για το Rockoverdose.gr

Απόστολος “Astaldo” Πανταζόγλου

Comments

rockoverdose.gr