SYSTEM DECAY: Σε διαδικασία ηχογράφησης του νέου τους δίσκου!

Σημαντικά νέα από το στρατόπεδο των Αθηναίων metalcorers, System Decay, καθώς μετά από πολυετή απουσία, ανακοίνωσαν ότι βρίσκονται σε διαδικασία ηχογραφήσεων για το διάδοχο του “Gun”, που είχε κυκλοφορήσει το 2013 από τη The Leaders Records.

 

Μετά την πρόσληψη του Γιάννη Γιαννικοπουλου (Ex- Pirates City) και Θοδωρή Σταματιάδη (ex- Skull Korruptor) σε μπάσο και τύμπανα αντίστοιχα το περασμένο καλοκαίρι, η μπάντα ετοίμασε πυρετωδώς το υλικό που θα συμπεριληφθεί στη νέα δουλειά. Το άτιτλο ακόμα άλμπουμ, θα περιέχει 8 κομμάτια και αναμένεται να είναι έτοιμο τους πρώτους μήνες του 2020.

Το track list:
Hate Me
Freefall
The Crown
Engage
Waves
No Quarter Given
Broken
Not Alone

Το νέο logo των System Decay επιμελήθηκε η Dystopia Arts.

 

Comments

rockoverdose.gr