Ο frontman των Behemoth, Adam ‘Nergal’ Darski ανακοίνωσε ότι θα λάβει την πρώτη δόση του εμβολίου κατά του κορωνοϊού σε λιγότερο από δύο εβδομάδες.
Όπως είναι γνωστό ο Πολωνός ανήκει στις ευπαθείς ομάδες καθώς έχει διαγνωστεί με Λευχαιμία πριν από μία δεκαετία. Έτσι ανακοίνωσε με μία ανάρτηση στον λογαριασμό του στο Instagram την πρόθεση του να εμβολιαστεί.
‘’Θα...
Read more
O Nergal (BEHEMOTH) θα εμβολιαστεί για τον COVID-19 σε 10 μέρες



![Ανταπόκριση: ΒΕΗΕΜΟΤΗ – In Absentia Dei [Live Stream Concert] (05/09/2020)](https://rockoverdose.gr/wp-content/uploads/2020/09/behemoth-inabsentia-200x150.jpg)



