Θα ήθελα πολύ να βρεθώ ξανά στη σκηνή με τους IRON MAIDEN είπε ο πρώην τραγουδιστής της μπάντας Blaze Bayley, στο τελευταίο τεύχος του περιοδικού Rock Candy.
Με την 25η επέτειο από την ένταξή του στους IRON MAIDEN τον επόμενο χρόνο , ο Bayley θα ήθελε πολύ να επανενωθεί με τους πρώην συναδέλφους του για κάποιες...
Read more
BLAZE BAYLEY: “Θα ήθελα πολύ να βρεθώ ξανά στη σκηνή με τους IRON MAIDEN”



Για τους σκοπούς της... 



