Ο θρυλικός κιθαρίστας Ritchie Blackmore σε μια πρόσφατή του συνέντευξη, ρωτήθηκε αν νιώθει απογοητευμένος που δεν μπόρεσε να καλέσει τον Ronnie James Dio στο reunion των RAINBOW, λόγω του ότι απεβίωσε το 2010.
"Σιχαίνομαι που θα το πω, αλλά όχι, δεν στενοχωρέθηκα. Είχαμε τελειώσει με τον Dio εδώ και πολύ καιρό. Κρατήσαμε επαφή αλλά προχωρίσαμε και...
Read more
RITCHIE BLACKMORE: Δηλώνει ότι ακόμη κι αν ζούσε ο DIO, δεν θα τον καλούσε στο reunion των Rainbow







