Ο κιθαρίστας των Deep Purple, Steve Morse, δήλωσε πρόσφατα ότι θα ήταν ωραίο να επιστρέψει ο Ritchie Blackmore στους Deep Purple για κάποια guest εμφάνιση.
Ο Blackmore, πριν λίγο καιρό είχε αποκαλύψει πως θα ήθελε να ξαναπαίξει με την μπάντα, σε περίπτωση που τον καλούσαν, όμως ο Morse, αν και το βρίσκει αυτό ενδιαφέρον, δεν ξέρει...
Read more
Steve Morse (DEEP PURPLE): Δηλώνει ότι θα ήταν ωραίο να επιστρέψει ο Ritchie Blackmore στους Deep Purple






