Ο Chris Holmes, ο πρώην κιθαρίστας των W.A.S.P, μίλησε σε συνέντευξη στην εκπομπή του SiriusXM, “Trunk Nation With Eddie Trunk”, για τους λόγους που τον οδήγησαν να εκγαταλείψει το συγκρότημα, την πρώτη φορά.
«Στο πρώτο άλμπουμ οι W.A.S.P ήταν μια ομάδα, ένα συγκρότημα, μια μπάντα. Μετά από αυτό, στο δεύτερο άλμπουμ, δεν ήταν- ήταν ένα one-man-show. Και είναι ένα one-man-show από τότε. Έτσι...
Read more
Chris Holmes: Οι W.A.S.P. έγιναν ένα one-man-show μετά το πρώτο άλμπουμ!







