TERRAVORE: “Είμαστε πολύ ενθουσιασμένοι που ερχόμαστε για πρώτη φορα στην Ελλάδα και στο Decibel Rebel Festival”

 

 

Οι Βούλγαροι thrash metallers Terravore, θα έρθουν για πρώτη φορά στην Ελλάδα στα πλαίσια του Decibel Rebel Festival III στις 22 Μαρτίου στην Καβάλα. Την περασμένη χρονιά κυκλοφόρησαν την 3η τους δισκογραφική δουλειά με τίτλο "Spiral Of Downfall" που έλαβε εξαιρετικές κριτικές. Το RockOverdose βρήκε την ευκαιρία και μίλησε μαζί τους σε μια συνέντευξη εφ’όλης της ύλης.

 

 

RockOverdose: Καλησπέρα και καλώς ήρθατε στο RockOverdose.

 

Trendafil: Γεια χαρά!

 

Ivan: Καλησπέρα και ευχαριστούμε για τη συνέντευξη!

 

 

RockOverdose: Πως είστε; Πως είναι τα πράγματα στο στρατόπεδο των Terravore;

 

Trendafil: Ως συνήθως ακούμε metal και ετοιμαζόμαστε για την περιοδεία μας ενώ δουλεύουμε πάνω και σε νέο υλικό.

 

Ivan: Κάνουμε κάποιες πρόβες και κάνουμε μερικά μικρά parties… πάντα ψάχνουμε ευκαιρία να πιούμε! Όπως είπε και ο Trendafil, δουλεύουμε πάνω σε νέο υλικό και ετοιμαζόμαστε για την εμφάνιση μας στο Decibel Rebel Festival και για την υπόλοιπη περιοδεία.

 

Boyko: Όλα είναι πολύ καλά, γράφουμε και ετοιμαζόμαστε για την περιοδεία μας.

 

Kalin: Απλά κοιτάμε τη δουλειά μας, κάνουμε πρόβες και δουλεύουμε πάνω στον επόμενο μας δίσκο.

 

 

RockOverdose: Μιας και είναι η πρώτη φορά που μιλάμε μαζί σας θα ήθελα να μας πείτε μερικά πράγματα για την μπάντα.

 

Ivan: Η μπάντα ιδρύθηκε το 2015 από εμένα και τον Kalin με διαφορετικό όνομα και άλλον drummer. Λίγο καιρό αργότερα αποφασίσαμε να αλλάξουμε όνομα αλλά και drummer και όταν ήρθε στη μπάντα ο Trendafil, κάναμε μία νέα αρχή με το όνομα Terravore. Ο Boyko μπήκε στη μπάντα το 2018.

 

Το 2025 γιορτάζουμε τα 10 χρόνια του συγκροτήματος και το βλέπουμε σαν ένα επίτευγμα. Δεν υπάρχουν πολλές μπάντες στη Βουλγαρία που να αντέχουν τόσο καιρό.

 

Όσο αφορά το όνομα Terravore νομίζω ότι ο Kalin είναι ο καταλληλότερος να απαντήσει καθώς αυτός το σκέφτηκε.

 

Η μουσική που παίζουμε είναι κυρίως thrash με επιρροές από death, black και heavy metal. Έχουμε κυκλοφορήσει 3 δίσκους και 2 EP.

 

Kalin: Για το όνομα… έψαχνα κάτι μοναδικό που να μην υπάρχει κάτι παρόμοιο σε άλλη μπάντα. Με κάποιο τρόπο συνδύασα δύο λατινικές λέξεις το “terra” (γη) και “vore” (τρώω) και βγήκε το όνομα Terravore. Θα περιέγραφα το όνομα μας ως κάτι που καταβροχθίζει ύλη ή πλανήτες. Αργότερα μάθαμε για το παιχνίδι “Magic: The Gathering” όπου υπάρχει μία κάρτα με τίτλο “Terravore” αλλά δεν το ήξερα όταν διαλέγαμε το όνομα.

 

 

 

 

RockOverdose: Το 2024 κυκλοφορήσατε τον τρίτο σας δίσκο με τίτλο “Spiral Of Downfall”. Ποιες ήταν οι αντιδράσεις των οπαδών σας;

 

Trendafil: Οι οπαδοί μας δέχτηκαν το δίσκο πάρα πολύ καλά. Πολλοί από αυτούς μας είπαν ότι είναι η καλύτερη δουλειά μας μέχρι στιγμής.

 

Ivan: Ακούσαμε πολύ καλά σχόλια και γνώμες και δε θυμάμαι να ακούσαμε κάτι το αρνητικό.

 

Boyko: Οι αντιδράσεις ήταν θετικές. Στους περισσότερους οπαδούς μας άρεσε πάρα πολύ και κερδίσαμε και νέους οπαδούς.

 

Kalin: Απ’ ότι μας λένε απολαμβάνουν το νέο δίσκο και αυτό φαίνεται και από τις πωλήσεις του merch.

 

 

 

 

RockOverdose: Ποιες είναι οι κύριες επιρροές των Terravore;

 

Trendafil: Demolition Hammer, Sodom, Kreator, Slayer, Suicidal Angels, Vektor, Coroner, Death

 

Ivan: Πολλές old-school thrash, death και black metal μπάντες. Ο Trendo ανέφερε τις σημαντικότερες αλλά εγώ θα προσέθετα τους Sadus, Megadeth, Immortal και σίγουρα υπάρχουν πολλές ακόμα.

 

Boyko: Εγώ θα έλεγα και τους Testament.

 

Kalin: Και πρέπει οπωσδήποτε να αναφέρουμε τους Vio-Lence και τους Warbringer.

 

 

RockOverdose: Έψαξα λίγο την μπάντα και βλέπω ότι είστε μία μπάντα που κάνετε όσες περισσότερες συναυλίες μπορείτε και έχετε τρομερή ενέργεια πάνω στη σκηνή.

 

Trendafil: Ω ναι!

 

Ivan: Φυσικά. Στο κάτω κάτω το thrash metal έχει να κάνει με την ενέργεια που έχεις στη σκηνή και το attitude. Προσπαθούμε πάντα να το περάσουμε αυτό σε όσους έρχονται να μας δούνε. Είναι πολύ ωραίο να βλέπεις τον κόσμο να απολαμβάνει ένα live και να το μεταδίδει και στη μπάντα. Ανυπομονώ να συναντήσω τέτοια άτομα στην Ελλάδα και ελπίζω να απολαύσουν αυτό που κάνουμε.

 

Kalin: Ακριβώς αυτός είναι ο στόχος μας.

 

 

RockOverdose:  Στις 22 Μαρτίου έρχεστε για πρώτη φορά στην Ελλάδα ως headliners του Decibel Rebel Festival στην Καβάλα. Πως προέκυψε αυτό;

 

Trendafil: Μας προσκάλεσαν οι διοργανωτές του festival.

 

Ivan: Είμαστε απίστευτα ενθουσιασμένοι για το festival και είναι μεγάλη μας τιμή που θα παίξουμε ως headliners αλλά προσωπικά θεωρώ ότι σε τέτοια events δεν υπάρχουν headliners. Όλες οι μπάντες του Decibel Rebel Festival είναι τρομερές και είμαι σίγουρος ότι ο κόσμος θα τις απολαύσει όλες.

 

Όσο αφορά το πώς έγινε, αν θυμάμαι καλά η διοργάνωση, το Filthy Ferret Crew μας έστειλαν mail και είπαν ότι θα ήθελαν να παίξουμε στο festival και εμείς απλά δεχτήκαμε. Μεγάλο respect στα παιδιά που μας έδωσαν αυτή την ευκαιρία.

 

 

 

Decibel Rebel Festival event link: https://www.facebook.com/events/3860365434176302

 

RockOverdose: Αυτή είναι η πρώτη φορά που παίζετε στην Ελλάδα, σωστά;

 

Trendafil:  Ναι και είμαστε απίστευτα ενθουσιασμένοι!

 

Ivan: Ναι… και έχουμε ακούσει πάρα πολύ καλά πράγματα για την underground σκηνή της Ελλάδας. Ειδικά τη thrash σκηνή. Έχετε στην Ελλάδα τρομερές μπάντες και είναι σαν να είστε η Γερμανία των Βαλκανίων όσο αφορά το thrash!

 

Boyko: Ναι! Ανυπομονούμε να έρθουμε. Θα μοιραστούμε τη σκηνή με τρομερές μπάντες! Σίγουρα η βραδιά θα είναι τρομερή και γεμάτη από μπύρα, riffs, moshpits και το πιο σημαντικό… με thrash!

 

 

RockOverdose: Έχετε παίξει με κάποια ελληνική μπάντα;

 

Trendafil: Ναι έχουμε παίξει με τους Suicidal Angels, Bio-Cancer, Exarsis, Chronosphere και τους Warhammer.

 

 

RockOverdose: Θα θέλατε να προσθέσετε κάτι κλείνοντας τη συνέντευξη;

 

Trendafil: Θα σας δούμε στην Καβάλα. Ετοιμάστε για εμάς ούζο και τζατζίκι!

 

Ivan: Είμαστε πολύ ενθουσιασμένοι και χαρούμενοι που έχουμε την ευκαιρία να παίξουμε για τους γείτονες μας. Είμαι σίγουρος ότι θα είναι μία τρομερή βραδιά! Στηρίξτε την τοπική σκηνή και keep trhasing!

 

Kalin: Ο ενθουσιασμός είναι πολύ μεγάλος που θα μπορέσουμε να παίξουμε στην Ελλάδα και στην Καβάλα και το live θα είναι τρομερό και ελπίζουμε να μας ανοίξει το δρόμο και για άλλα live στην Ελλάδα.

 

 

 

 

RockOverdose: Σας ευχαριστώ για το χρόνο σας και θα τα πούμε σύντομα στην Καβάλα!

 

Trendafil: Hell yeah! Yes! 666!

 

Ivan: Ευχαριστούμε για το χρόνο σου και για τη συνέντευξη! 665+1

 

Kalin: Ήταν τιμή μας. Τα λέμε στο pit metal maniacs!

 

 

Links:

 

Facebook | Instagram | Bandcamp | Spotify

 

 

Για το RockOverdose

Αντώνης Παπαδημητρίου

 

 

Comments

rockoverdose.gr