Σε πρόσφατη συναυλία, οι The Gaslight Anthem, έπαιξαν ένα νέο κομμάτι τους, με τίτλο “Halloween” το οποίο μπορείτε να δείτε παρακάτω. Πιθανώς το κομμάτι αυτό να είναι στο νέο “πειραματικό” δίσκο τους.
Για το Rockoverdose.gr
Απόστολος “Astaldo” Πανταζόγλου



