THE GASLIGHT ANTHEM: Θα γράψουν και θα παίξουν νέο υλικό στην επερχόμενη περιοδεία

Παρακάτω μπορείτε να διαβάσετε την νέα ανακοίνωση του Brian Fallon στην οποία αναφέρει ότι οι The Gaslight Anthem, θα αρχίσουν να γράφουν υλικό στην επερχόμενη περιοδεία τους.

“Σήμερα φεύγουμε για Καναδά για να ξεκινήσουμε την περιοδεία μας ως support στους Rise Against και Hot Water Music. Αν μου λέγατε όταν ήμουν 18 χρονών ότι μία μέρα θα περιόδευα με τους Hot Water, δεν θα το πίστευα. Είναι απίστευτο… και εκτιμώ πάρα πολύ τον Tim των Rise, είναι εξαιρετικός τύπος και έχει πολύ μυαλό. Έχω μάθει πολλά από τις συζητήσεις μαζί του.

Θα αρχίσουμε να γράφουμε κομμάτια σε αυτή τη περιοδεία, και θα ετοιμαζόμαστε για ότι ακολουθήσει. Έχω ακούσει ότι αν δεν χρησιμοποιήσεις κάτι, το χάνεις. Θα είναι ωραία να παίξουμε πολλά από τα νέα κομμάτια στις συναυλίες μας. Το set θα περιέχει αρκετά από αυτά αλλά θα υπάρχουν και μερικά πολύ παλιά που θα το ισορροπούν. Ελπίζουμε να περάσετε καλά. Εμείς σίγουρα θα το κάνουμε σίγουρα. Κανονίστε να έρθετε στην ώρα σας στις συναυλίες. Μη χάσετε ούτε νότα αλλιώς θα ακούτε από τους φίλους σας τι χάσατε.”

 

Για το Rockoverdose.gr

Απόστολος “Astaldo” Πανταζόγλου

Comments

rockoverdose.gr