Toby Wright : «Θέλω να ξαναμιξάρω το …And Justice For All!»

Ο Toby Wright ένας απο τους μηχανικούς που ανέλαβαν την παραγωγή του ...And Justice For All' των Metallica, με πρόσφατες δηλώσεις του αποκάλυψε τη θέληση αλλα και την επιθυμία του να ξαναμιξάρει ολόκληρο το άλμπουμ, καθώς θερωρεί πως η μουσική σύνθεση αλλα και η αρχική ηχογράφηση του μπάσου ήταν αριστουργηματική, φανερώνοντας με αυτό τον τρόπο πόσο καλή δουλειά είχε γίνει απο πλευράς Jason Newsted μάλιστα μπαίνει στη διαδικασία να το συγκρίνει με το Black Album (όπου το μπάσο ακούγεται όπως πρεπει) λέγοντας οτι πιθανόν να είχε την ίδια εμπορικότητα με το σωστό Mixing και Mastering, ώστε οι Metallica να ακούγονται ως ολοκληρωμένη μπάντα ηχητικά. Απο την άλλη πλευρά φανερώνει ώς λόγο που αυτο παρεμποδίστηκε να γίνει σωστά , την αποψη που ειχαν οι Lars και James πως ακουγονταν αρκετά δυνατά επομένως και έπρεπε να χαμηλώσει η ενταση του.

 

Ο Toby Wright απευθυνομενος στον LArs ειπε

 

''Πραγματικά θα ήθελα να το ξαναφτιάξω και να δείτε τι πραγματικά είχαν γράψει τότε στο στούντιο. Σίγουρα θα μένατε έκπληκτοι. Lars, αν με ακούς, κράτα το στο μυαλό σου. Θέλω να το ξαναμιξάρω. Να του προσθέσω την τονικότητα που του λείπει.''

 

https://www.youtube.com/watch?v=VgB5xI7EKyw

https://www.youtube.com/watch?v=0dnlPIuRsh8

Comments

rockoverdose.gr