Ο drummer Vinnie Paul, των Pantera και Hellyeah, μίλησε σε πρόσφατη συνέντευξη του για την πιθανότητα ενός reunion των Pantera με τον Zakk Wylde να παίρνει την θέση του αδικοχαμένου Dimebag Darrell.
“Πέρασα δύο ώρες μιλώντας με τον Zakk. Είχαμε μία πολύ ωραία συζήτηση. Ο Zakk και ο αδερφός μου ήταν πολύ δεμένοι. Αν γινόταν ποτέ κάποιο reunion των Pantera, ο Zakk θα ήταν ο καταλληλότερος για τη θέση του Dimebag. Αλλά ειλικρινά νομίζω ότι από σεβασμό προς τον αδερφό μου θα πρέπει να αφήσουμε αυτά τα 14 χρόνια των Pantera έτσι. Είμαστε όλοι χαρούμενοι με ότι κάνουμε τώρα. Πρέπει να συνεχίσουμε τις ζωές μας. Αλλά πλησιάζει η 20η επέτειος του “Vulgar Display Of Power” που ήταν ο καλύτερος μας δίσκος. Θα κυκλοφορήσει και ένα νέο κομμάτι μας (με την επανακυκλοφορία του δίσκου για τα 20 χρόνια) που δεν έχει ακούσει ποτέ κανένας.”
Δείτε την συνέντευξη στα δύο video παρακάτω.
Για το Rockoverdose.gr
Απόστολος “Astaldo” Πανταζόγλου



