VIPER: Δείτε videos από τη πρώτη συναυλία με τον Andre Matos στα φωνητικά μετά από 22 χρόνια

 

Πριν λίγο καιρό σας είχαμε ενημερώσει για το reunion των Βραζιλιάνων Viper με τον αυθεντικό τραγουδιστή Andre Matos (Angra, Shaaman), μετά από 22 χρόνια. Η επανένωση αυτή έγινε για τον εορτασμό των 25 χρόνων από την κυκλοφορία του “Soldiers Of Sunrise”. Πριν 3 μέρες, στις 22 Ιουνίου, το συγκρότημα έδωσε την πρώτη του συναυλία και έπαιξε του πρώτους δύο δίσκους του, “Soldiers Of Sunrise” και “Theater Of Fate” στην ολότητα τους στο Central Rock Bar στο Sao Paulo της Βραζιλίας.

Παρακάτω μπορείτε να δείτε μερικά ερασιτεχνικά videos.

 

 

 

 

 

Για το Rockoverdose.gr

Απόστολος “Astaldo” Πανταζόγλου

Comments

rockoverdose.gr