Το death metal συγκρότημα Vitriol διέκοψε απροειδοποίητα την περιοδεία του στη Βόρεια Αμερική, μετά από σοβαρή ένταση ανάμεσα στα μέλη του, που οδήγησε στην εγκατάλειψη του frontman Kyle Rasmussen σε βενζινάδικο.
Σύμφωνα με τον κιθαρίστα Keith Merrow, η μπάντα «αναγκάστηκε» να τον αφήσει σε σταθμό στο Βερμόντ, μια στιγμή που χαρακτήρισε «τη σκοτεινότερη της καριέρας» του. Τα μέλη κατηγόρησαν τον Ράσμουσεν για «δειλά και αδύναμα ξεσπάσματα θυμού».
Η νέα σύνθεση της μπάντας περιλάμβανε τους Rasmussen , Merrow, τον μπασίστα Brett Leier και τον ντράμερ Andy Vincenzetti, μετά την πρόσφατη αποχώρηση του πρώην ντράμερ Matt Kilner και του συνιδρυτή Adam Roethlisberger.
Η κρίση κορυφώθηκε με δημόσια αντιπαράθεση στα κοινωνικά δίκτυα: ο Merrowισχυρίστηκε ότι «όλοι έφυγαν από τους Vitriol επειδή ο Kyle είναι ανυπόφορος», ενώ ο Rasmussen απάντησε με βίντεο, αναλαμβάνοντας μέρος της ευθύνης αλλά αμφισβητώντας τις κατηγορίες. Ο ίδιος παραδέχτηκε περιστασιακή χρήση κοκαΐνης στην περιοδεία και ανέφερε ότι αναζήτησε βοήθεια από ψυχοθεραπευτή.
Μετά τη διάλυση, ο Ράσμουσεν ξεκίνησε καμπάνια στο GoFundMe για να επιστρέψει στο Πόρτλαντ με τη σύντροφό του και τον σκύλο τους, λέγοντας ότι είχαν μείνει «αποκλεισμένοι» σε απομακρυσμένο βενζινάδικο χωρίς χρήματα και μεταφορικό μέσο.
Το περιστατικό προκάλεσε σοκ στους οπαδούς, ενώ τα εναπομείναντα μέλη σχεδιάζουν να συνεχίσουν τη μουσική τους πορεία υπό νέο όνομα.






