Witchcraft: Το εξώφυλλο του νέου δίσκου!

Οι Σουηδοί doomsters Witchcraft θα κυκλοφορήσουν τον νέο τους και τέταρτο δίσκο "Legends" στις 21 Σεπτέμβρη μέσω της νέας τους εταιρίας Nuclear Blast Records. Την παραγωγή του δίσκου ανέλαβε ο Jens Borgen στα Fascination Street Studios και παραδίπλα μπορείτε να δείτε το εξώφυλλο του δίσκου.

Ο αρχηγός της μπάντας Magnus Pelander αναφερόμενος στο artwork είπε: "Ένας φίλος μου είχε την ιδέα για το εξώφυλλο του "Legend". Ανέπτυξα την ιδέα και το έδωσα πίσω σε εκείνον, ο οποίος την παρέδωσε σε έναν άλλο φίλο του που είναι σχεδιαστής. Εκείνος με τη σειρά του το πήγε σε μία άλλη κατεύθυνση και έτσι κατέληξε κάτι θρυλικό."

Ενώ και ο μπασίστας Ola Henriksson δήλωσε σχετικά: "Το εξώφυλλο είναι τέτοιο ώστε να αντικατοπτρίζει την μουσική και πιστεύω ότι το κάνει με το heavy, σκοτεινό και καθαρό σχέδιο του."

Για το RockOverdose: Γιάννης Κουτσουσίμος  

Comments

rockoverdose.gr