Το "Freewill" των Rush είχε την τιμητική του στην καραντίνα.
Οι Charlie Benante (ANTHRAX), Alex Skolnick (TESTAMENT) και Roberto "Ra" Diaz (SUICIDAL TENDENCIES), ο καθένας από το σπίτι του, προσέφεραν τη δική τους εκδοχή του κομματιού μέσω του βίντεο που ακολουθεί.
Η διασκευή αυτή είναι ένας φόρος τιμής στον αδικοχαμένο Neil Peart, ντράμερ των σπουδαίων Καναδών, αλλά και στον επιστήμονα John Horton Conway, έναν μαθηματικό που πέθανε από τον Covid-19.








