Μιλώντας στον Zane Lowe, ο Ozzy έκανε διάφορες εξομολογήσεις:
"Αυτό είναι το πρώτο άλμπουμ που γράφω εντελώς νηφάλιος, ενώ στο προηγούμενο ήμουν σε κάποια σημεία μαστουρωμένος. Νόμιζα ότι ήταν τα ναρκωτικά και το αλκοόλ που έκαναν τα πάντα να δουλεύουν. Αλλά δεν ήταν αλήθεια, απλά μου αρέσει που είμαι νηφάλιος αφού μπορώ να θυμηθώ τι έκανα...
Read more
Η εξομολόγηση του Ozzy…







... 