Μια από τις πιο ξεχωριστές στιγμές της καριέρας του ζει ο Bob Katsionis. Ο Έλληνας κιθαρίστας και συνθέτης μοιράστηκε την απίθανη εξέλιξη που προέκυψε μετά από μια δική του διασκευή στο κλασικό τραγούδι «Ένα Πρωινό» του Σταύρου Ξαρχάκου.
Το βίντεο της διασκευής ταξίδεψε στο διαδίκτυο και έφτασε τελικά στον ίδιο τον συνθέτη. Και τότε ήρθε το τηλεφώνημα που κανείς δεν περιμένει:
«Ο Μαέστρος σε θέλει στο στούντιο να παίξεις κιθάρες.»
Η πρώτη σκέψη του Bob ήταν φυσικά: «Γιατί εγώ; Τι είδε;» Λίγο αργότερα όμως έμαθε ότι ο Ξαρχάκος ήθελε να κυκλοφορήσουν μαζί τη διασκευή και να παίξει κιθάρα στα νέα του τραγούδια.
Λίγες μέρες μετά βρέθηκε στο στούντιο μαζί του, συμμετέχοντας σε πολύωρα sessions γεμάτα μουσική αλλά και ιστορίες για τον Οδυσσέα Ελύτη, τον Νίκο Γκάτσο και μια εποχή που μοιάζει σχεδόν μυθική. Και εκεί, στη μέση, ήταν ο Bob Katsionis, ο χεβιμεταλάς με τα μακριά μαλλιά και την κιθάρα του.
Το πρώτο τραγούδι αυτής της συνεργασίας κυκλοφόρησε πρόσφατα με ερμηνευτές τον Μπάμπη Στόκα και την Ηρώ Σαΐα. Είναι το πιο «άμεσο» κομμάτι της δουλειάς, ενώ τα υπόλοιπα κινούνται σε πιο προσωπικές και έντονες κατευθύνσεις.
Όπως λέει ο ίδιος ο Bob, αν αυτό που κάνεις είναι αληθινό, θα φτάσει εκεί που πρέπει — ακόμα κι αν κάποιοι δεν το καταλάβουν ή το προσπεράσουν.
Αυτή η συνεργασία είναι ήδη ένα από τα σημαντικότερα κεφάλαια στην καριέρα του, αλλά όπως αφήνει να εννοηθεί ο ίδιος, τα καλύτερα ίσως έρχονται ακόμα!









