1) ΠΕΙΤΕ ΜΟΥ ΔΥΟ ΛΟΓΙΑ ΓΙΑ ΤΟ ΠΟΤΕ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΘΗΚΑΝ ΟΙ DISOLVO ANIMUS KAI ΣΕ ΤΙ ΣΤΑΔΙΟ ΒΡΙΣΚΕΣΤΕ ΔΙΣΚΟΓΡΑΦΙΚΑ
ANIMUS: Καταρχήν γεια χαρά και ευχαριστούμε για την φιλοξενία.
Οι D.A δημιουργήθηκαν το 2006 από εμένα στα φωνητικά και στην κιθάρα
και αμέσως η πρώτη ολοκληρωμένη δουλεία της μπάντας με τον ομώνυμο τίτλο...
Read more
ANIMUS: Καταρχήν γεια χαρά και ευχαριστούμε για την φιλοξενία.
Οι D.A δημιουργήθηκαν το 2006 από εμένα στα φωνητικά και στην κιθάρα
και αμέσως η πρώτη ολοκληρωμένη δουλεία της μπάντας με τον ομώνυμο τίτλο...

