Εισιτήρια απο 12?(περιορισμένα 100) για να μη λείψει κανείς από το moshpit!fb event: https://www.facebook.com/events/1204485376231398/
Αθήνα:
Eat metal,Σπυρίδωνος Τρικούπη 45, Εξάρχεια -213 0378553
Metal Era Εμμανουήλ Μπενάκη 21 0330 4133
No remorse Γαμβέτα 4 21 0383 0981
Θεσσαλονίκη :
Τicket house(musicland) Μητροπόλεως 102, Τηλ. 2310 264880
Empire(το σπίτι του DVD) Κωνσταντίνου Παλαιολόγου 15 , 231 023 1983 (Δώρο ερωτικό DVD με κάθε εισιτήριο!!!)
Nephilim: Πατριάρχου Ιωακείμ 17
Ηλεκτρονικά με paypal ή κάρτα στο Link.
http://krisisproductions.eventbrite.com
Μετά τις 11 Σεπτεμβρίου ή μετά την εξάντληση τους η τιμή θα διαμορφωθέι στα 15?.
Είσοδος 20?.
Κάντε τα κουμάντα σας νωρίς να έχετε λεφτά για μπύρες και merch εκείνες τις μέρες
Destroyer 666 λοιπόν, το πιο ταιριαστό όνομα για μια τέτοια μπάντα-o απόλυτος βλάσφημος καταστροφέας!Ξεκίνησαν πριν από 20+ στην Αυστραλία από τον ιθύνων νου της μπάντας K.K και το 1997 ελευθέρωσαν τους λύκους εξαπολύοντας επίθεση σε κάθεθρησκόπληκτο και κάνοντας τους απανταχού blackmetalers και thrashers(αργότερα) να παθαίνουν αμόκ στο άκουσμα των κομματιών της μπάντας,αλλά κυρίως των ζωντανών τους εμφανίσεων που δεν είναι υπερβολή να πούμε ότι έχουν πάρει μυθικές διαστάσεις με τα όσα έχουν διαδραματιστεί σε πολλές απο αυτές...σταματάμε εδώ,άλλωστε όσοι τους είδαν στις 2 εμφανίσεις τους επι Αθηναϊκού εδάφους μιλάνε για αξέχαστες εμπειρίες...ρωτήστε τους.
Η μπάντα ξεκίνησε παίζοντας oldschool black metal με τα thrash στοιχεία να γίνονται όλο και πιο έντονα δίσκο με το δίσκο κάνοντας το μοναδικό back-thash τους να σου ξεβιδώνει το κεφάλι !Μας έρχονται με το νέο, κατά πολλούς καλύτερο τους, album "Wildfire" το οποίο έχει και τα περισσότερα heavy metal στοιχεία.Οι Destroyer 666 πλέον είναι μία metal μπάντα που σου δίνει τα μυαλά στο χέρι είτε παίζει mid tempo κομμάτια, είτε πατώντας το γκάζι όπως στο ομώνυμο το οποίο είναι ένας φόρος στη μεγάλη απώλεια της μουσικής μας τελευταία..for you Lemmy Wildfire!!!!
https://youtu.be/Z4UfIAsnBBE
http://destroyer666.bandcamp.com/
http://www.destroyer666.uk/
https://www.facebook.com/destroyer666page
Στην Αθήνα το live θα ανοίξουν οι speed-thrashers Skull Koraptor,οι οποίοι με το Ep που έχουν κυκλοφορήσει έχουν δημιουργήσει ντόρο και όχι άδικα!Έλα από νωρίς στο Κύτταρο και θα καταλάβεις.Καυλωμένα πιτσιρίκια, θα σε κάνουν να αναρωτιέσαι πως είναι δυνατόν να παίζουν τόσο άρτια μια μουσική που άνθισε πριν καν γεννηθούν!Σε δευτερόλεπτα όμως θα αφήσεις τις απορίες στην άκρη,θα μπεις στο moshpit και απλά θα διασκεδάσεις με την ψυχή σου παίρνοντας ενέργεια από τη μπάντα που τα σπάει στη σκηνή!Άκου-δες!
https://youtu.be/fzj3Kck-TKI
https://www.facebook.com/SkullKoraptor/
http://skullkoraptorgr.tumblr.com/
Πριν τη συμμορία του K.K θα εμφανιστεί ο Ghoul με τη δικιά του black-thrash συμμορία των Slaughtered Priest συναγωνιζόντας τους σε ύμνους του ήχου που δεν μπορείς στο άκουσμα τους παρα μόνο να μπεις στο pit και να πεθάνεις εκεί στο όνομα Του.Δεν σε αφήνουν δευτερόλεπτο να πάρεις ανάσα και τα χτυπήματα έρχονται αλλεπάληλα.4 Albums και άλλες τόσες τέρμα οπαδικές splitκυκλοφορίες,όλες τους πορωτικές, όλες τους σημεία αναφοράς του ήχου.
https://slaughteredpriest.bandcamp.com/
https://www.facebook.com/pages/Slaughtered-Priest/139262312802786
To "Wrath" κυκλοφόρησε το 2015 και το ακούτε παρακάτω ενώ το συγκρότημα πλέον ανήκει στο δυναμικό της Argento Records
http://natvresbm.bandcamp.com/releases
Τη σκυτάλη θα πάρουν οι War Device απο τις Σέρρες να ζεστάνουν το moshpit πριν τους Destroyer 666.Ακούστε την πολεμική συμβουλή μας και μπείτε σε αυτό με δικιά σας ευθύνη!
Τα παλικάρια δεν αστειεύονται με το thrash metal τους,όσοι τους έχετε πετύχει Live το γνωρίζετε, οι υπόλοιποι ακούστε τις δουλειές τους(απο ένα Ep,split και Album) και ετοιμαστείτε για πόγκο!
Αυτόν τον καιρό ετοιμάζουν το νέο τους Album και βλέποντας το video παρακάτω καταλαβαίνουμε ότι βαδίζουν στο σωστό δρόμο!Enjoy!
https://youtu.be/H9pL3VprAUI
https://www.facebook.com/WarDevice
Δύο βραδιές που θα κληθείτε όλοι να καείτε στη φωτιά!








