DEVISER: Στο στούντιο για να ηχογραφήσουν τη νέα τους δουλειά!

 Οι Deviser βρίσκονται ήδη,στο Στούντιο από,τις Αρχές Δεκέμβρη 5/12 για να ηχογραφήσουν τη νέα τους δουλειά.

 Υπεύθυνος για την παραγωγή την μίξη αλλά και το Mastering του νέου τους άτιτλου ακόμα δίσκου-(5o Άλμπουμ),θα ειναι ο Psychon/κιθάρα/Septic Flesh(Sound Abuse Productions).

 Το καλοκαίρι του 2017 θα κυκλοφορήσει σαν προπομπός,ενα limited 7"single με 2 νέα,τους κομμάτια και έπειτα θα ακολουθήσει το Άλμπουμ τους. Σύντομα επισης, (Άνοιξη 2017) θα επανακυκλοφορήσει η sold out συλλογή της μπάντας " Thy blackest Love("The early years)" περιέχοντας και 4 Bonus Remastered ακυκλοφόρητα τραγουδια τωv Deviser σε μορφή Digipack CD από την Sleaszy Rider Records.

2

Comments

rockoverdose.gr