Οι progressive metallers MASTODON έχουν ολοκληρώσει τις ηχογραφήσεις του νέου άλμπουμ τους, το οποίο αποτελεί τον διάδοχο του "Once More 'Round The Sun" που κυκλοφόρησε το 2014. Η μπάντα δούλεψε για ακόμη μια φορά με τον παραγωγό Brendan O'Brien, ο οποίος είχε ξαναδουλέψει μαζί τους στο "Crack The Skye" το 2009.
Ο μπασίστας των Mastodon, Troy Sanders, δήλωσε:
¨Το έχουμε έτοιμο. Απλά βάζουμε ένα χρονικό όριο για το πως και πότε θα γίνει. Το 2017 θα είναι μια πολύ γεμάτη χρονιά για μας."
Το νέο άλμπουμ τους αναμένεται να κυκλοφορήσει στις αρχές του 2017, χωρίς ωστόσο να γνωρίζουμε περισσότερα για την ώρα.








