NORTHWIND στο Rock Overdose: “Ελάτε στο Eightball στις 3 Μαρτίου να παίξουμε, να χορέψουμε, να πιούμε μπύρες & να περάσουμε καλά”,

Ό, τι κι αν πούμε για τους Northwind, είναι λίγο. Πρόκειται για μια από τις ιστορικότερες και σημαντικότερες heavy metal μπάντες της χώρας μας, η οποία στις 3 Μαρτίου θα δώσει την πρώτη της συναυλία στην Θεσσαλονίκη μετά από 9 χρόνια, ενώ στις 25 Μαϊου θα παίξει για πρώτη φορά στην ιστορία της στην Αθήνα (!!) στα πλαίσια του Up The Hammers festival! Σαν να μην έφτανε αυτό, οι Northwind έχουν έτοιμο το νέο τους άλμπουμ με τίτλο "History", το οποίο θα κυκλοφορήσει μέσα στο 2018, ενώ είναι γραμμένο και το 4ο άλμπουμ!

 

Η τιμή και η χαρά αυτής της συνέντευξης δεν περιγράφεται. Για να μην πω άλλα, πάμε να δούμε τι είπαν στο Rock Overdose και τον Κωνσταντίνο Σωτηρέλη τα τέσσερα μέλη της μπάντας:

 

 

Rock Overdose: Αρχικά καλώς ήρθατε στο Rock Overdose, πείτε μας λίγα λόγια για τη σύνθεση της μπάντας σήμερα!

 

Κώστας: Θεόδωρος Δούλαμης σε μπάσο/φωνητικά, Θανάσης Τσιμούδης στα τύμπανα, Δημοσθένης Ντόβας στα φωνητικά, Κωνσταντίνος Παπαδημητρίου-Παπαδόπουλος στις κιθάρες!

 

 

Rock Overdose: Πως πάρθηκε η απόφαση να γίνει ένα reunion των Northwind μετά από τόσα χρόνια και πως καταλήξατα σε αυτό το line-up;

 

Κώστας: To είχα ξεκινήσει εγώ πριν ενάμιση χρόνο, με κάποια άλλα μέλη, τον Βασίλη τον Παπαδόπουλο από τους Conan, τον Φώτη τον Κάνιστρα από τους Sarissa και τον Βαγγέλη τον Νοτόπουλο που έπαιζε Fatal Attraction και Μωρά Στη Φωτιά. Πηγαίναμε αρκετά καλά και κάναμε και ηχογραφήσεις για το νέο υλικό, το ''History'', αλλά λόγω χρόνου ο καθένας είχε τις δουλειές του και δεν μπόρεσε να πάει άλλο αυτό το σχήμα και παρεπιπτόντως εκείνο τον καιρό ο Θανάσης ήταν ελεύθερος από τις δουλειές του παρελθόντος και ήταν μία καλή ευκαιρία να βρεθούμε μαζί εμείς οι τρείς που από το '82 μέχρι το ΄85 παίζαμε σαν τρίο. Και μετά πήραμε τον Δημοσθένη για τραγουδιστή, τον πετύχαμε στο Rock 'n' roll children, του έκανα την πρόταση εκεί πέρα και βρεθήκαμε και δέχτηκε.

 

 

Rock Overdose: Στις 3 Μαρτίου παίζετε Θεσσαλονίκη, πόσα χρόνια έχετε να παίξετε;

 

Κώστας: 9 χρόνια! Είχαμε παίξει την τελευταία συναυλία μας στο Principal ως support στους Blue Oyster Cult, με το Θανάση έχουμε να παίξουμε από το '92!

 

 

Rock Overdose: Πως αισθάνεστε που θα ξαναπαίξετε όλοι μαζί μετά από τόσα χρόνια;

 

Θανάσης: Είναι μεγάλη μας χαρά, τώρα μπορώ να πώ ότι ξαναενώσαμε τις δυνάμεις μας!

 

 

Rock Overdose: Υπάρχει καθόλου άγχος;

 

Θανάσης: Δε θα τό'λεγα, όχι! Άγχος υπάρχει πάντα στη συναυλία, είναι και η πρώτη μας συναυλία, δε μπορώ να το ονομάσω άγχος όμως.

 

 

Rock Overdose: Αγωνία μήπως;

 

Θανάσης: Ναί, μπράβο, σωστά!

 

 

Rock Overdose: Στις 25 του Μάη παίζετε και στο Up The Hammers. Τι να περιμένει ο κόσμος να δει τόσο στη Θεσσαλονίκη, όσο και στο Up The Hammers που είναι ένα πολύ μεγάλο φεστιβάλ και παίζετε μαζί με Manilla Road;

 

Θεόδωρος: Σ'εκείνο που μπορεί να ελπίζει ο κόσμος γενικότερα από τους Northwind και στις 2 αυτές συναυλίες και σε όποιες άλλες υπάρξουν, είναι ενέργεια! Ενέργεια που περισσεύει και είναι διοχετευμένη μέσα στα κορμιά της μπάντας και θα βγεί έτσι κι αλλιώς, θα βγαίνει σε κάθε συναυλία και δεν το συζητάμε αυτό. Αυτή είναι και η ουσία του ροκ, η ενέργεια που βγαίνει, το τεχνικό μέρος είναι τεχνικό μέρος, αλλά η ενέργεια είναι αυτό που μετράει, η δύναμη που βγαίνει προς τα έξω.

 

 

Rock Overdose: Θέλω να γυρίσουμε στις πρώτες μέρες των Northwind εκεί στη δεκαετία του '80, ποιές οι αναμνήσεις όταν ξεκινήσατε, που κυκλοφορήσατε το πρώτο άλμπουμ το '82 και πως ήταν το heavy metal τότε στην Ελλάδα;

 

Κώστας: Φτωχό!

 

 

Rock Overdose: Φτωχό από μπάντες ή και από κοινό;

 

Κώστας: Όχι εντάξει, κοινό υπήρχε, οι μπάντες περισσότερο. Έτσι heavy όπως παίζαμε εμείς δεν υπήρχε άλλη μπάντα στη Θεσσαλονίκη. Στην Αθήνα είχαν αρχίσει δειλά-δειλά μερικές μπάντες αλλά εμείς αφοσιωθήκαμε αποκλειστικά σ'αυτό το στυλ επηρρεασμένοι από Purple, Zeppelin, τέτοια συγκροτήματα, και προσπαθήσαμε να παίξουμε σ'αυτό το mood. Τώρα πολλοί λέγανε ότι ήμασταν στις πρώτες μπάντες που παίξαμε σκληρό ροκ και γενικά βαρύ στυλ, ενώ υπήρχαν κι άλλες μπάντες στην Αθήνα, εμείς κάναμε την πρώτη μας δισκογραφία που μας καθιέρωσε από τις πρώτες μπάντες του στυλ.

 

 

Rock Overdose: Ξέρω ότι αποκτήσατε πρώτοι όνομα, δεν ξέρω πως ήταν οι συνθήκες τότε.

 

Κώστας: Ήμασταν τυχεροί, πολύ τυχεροί. Είχαμε κάνει ένα πολύ καλό ντέμο και μας υπέγραψε κατευθείαν η Polygram. Κατεβήκαμε στην Αθήνα και ηχογραφήσαμε κατευθείαν τον πρώτο δίσκο, το ''Northcomin'', για μας ήταν μία αποτυχία δεδομένου ότι δεν ήταν καλή η ηχογράφηση, οι συνθήκες ήταν λίγο κακές.

 

 

Rock Overdose: Υπήρξε απογοήτευση μετά από αυτή την ηχογράφηση;

 

Κώστας: Όχι, απλά όπως σε όλα τα συγκροτήματα, υπήρξαν διαφωνίες. Σ΄εκείνη τη σύνθεση ήταν ο Παναγιώτης ο Φακιρούδης, ο Νικολαϊδης ο Κώστας σε μπάσο/φωνητικά, ο Θόδωρος τότε έκανε τα κύρια φωνητικά, εγώ και ο Πάνος ο Τσακίρογλου η άλλη κιθάρα. Από μουσικές διαφωνίες και χίλια δυό άλλα πράγματα το χωρίσαμε στα δύο το γκρούπ, ο Φακιρούδης, ο Νικολαϊδης και ο Τσακίρογλου κάνανε άλλη μπάντα, κάνανε ένα τρίο κι εγώ με το Θόδωρο συνεχίσαμε τους Northwind γιατί ήμασταν και οι ιδρυτές, και βρήκαμε το Θανάση που έπαιζε τότε σε ένα γκρούπ τους ΤΝΤ. Τον είδε ο Θόδωρος στο Κατμαντού, ψάρωσε, και συνεχίσαμε μαζί ως τρίο για τρία χρόνια, μετά άρχισε μία επαναπροσέγγιση των παλιών μελών και ήρθε ο Νικολαϊδης, ο οποίος είχε επηρεαστεί από το ''Flight Of Icarus'' και έγραψε ένα κομμάτι για το “Mythology”, είχε και ο Θόδωρος την ιδέα για ένα κομμάτι για τον Προμηθέα, το ''Prometheus The Man'', το είχαμε κάνει κάτι σαν ''Alexander The Great'' πριν τους Iron Maiden.

 

Μετά αρχίσαμε τις πρόβες, πάλι μουσικές διαφωνίες, διώξαμε το Θόδωρο κακώς, ενώ είχε μέσα πολύ δικό του υλικό σαν συνθέσεις, τέλος πάντως συνεχίσαμε ο Τσακίρογλου, ο Νικολαϊδης, ο Θανάσης κι εγώ κι όταν φτάσαμε στην πόρτα του στούντιο, έφυγε κι ο Θανάσης! Και μείναμε τρείς και πήραμε τον Παναγιώτη τον Παπαχατζή που είχε το στούντιο και ήταν παλιός μας φίλος, πολύ ωραίος ντράμερ και μας έκανε μία καλή ενορχήστρωση στα κομμάτια βοηθώντας μας πολύ και γράψαμε το ''Mythology''. Και με το που γράφουμε το ''Mythology'', να ο Θανάσης πίσω πάλι! Κάναμε και μία πολύ καλή συναυλία στον Ελλήσποντο τότε, το '86! Σεπτέμβριος ήταν, Οκτώβριος, δε θυμάμαι!

 

 

Rock Overdose: Θα σας ρωτούσα ούτως ή άλλως γι'αυτή τη συναυλία, γιατί απ'όσα έχω ακούσει από παλιότερους, λένε όλοι ότι ήταν η ιστορικότερη συναυλία στη Θεσσαλονίκη, τι είχε συμβεί τότε;

 

Κώστας: Τι να σου πώ τώρα... Είχαν μπεί και τα ΜΑΤ! Είχε κλείσει η Λεωφόρος, είχε κλείσει η Αγγελάκη.

 

 

Rock Overdose: Για πόσο κόσμο μιλάμε;

 

Κώστας: Τότε ήταν γύρω στα 1100 άτομα! Μας σπάσανε το ρεκόρ οι Sepultura με 1250 άτομα.

 

 

Rock Overdose: Πως ήτανε σε μία εποχή που δεν υπήρχαν τόσες μπάντες να μαζεύετε τόσο κόσμο; Πως αισθανθήκατε, πως το βιώσατε όλο αυτό;

 

Κώστας: Το ζούσαμε, το γουστάραμε πολύ, μας άρεσε. Ήταν αυτό που θέλαμε να κάνουμε.

 

 

Rock Overdose: Πριν που μου είπες για τις αποχωρήσεις, ήταν αυτός ο λόγος που καθυστέρησε τόσο το δεύτερο άλμπουμ για 5 χρόνια; Δηλαδή αν δεν υπήρχαν δε θα είχαμε αυτή την καθυστέρηση;

 

Κώστας: Στην πρώτη αποχώρηση που έγινε μετά το ''Northcomin''' είχαμε αρχίσει καινούργια δουλειά, το ''In The Name Of Free'', ένα τραγούδι του Θόδωρου το οποίο ήταν καταπληκτικό, το ηχογραφήσαμε οι τρείς μας με το Θανάση μετά, ένα άλλο το ''Don't Wanna Die, Lord'', το ''Get It Over'', τα οποία τα είχα πάει στη Music For Nations, αλλά είχαν κλείσει τα συγκροτήματα τους για εκείνη τη χρονιά και μας είπαν για τον επόμενο χρόνο αλλά δε συνέβη ποτέ. Κι έτσι φτάσαμε στο ''Mythology''.

 

 

Rock Overdose: Τόσα χρόνια ο λόγος για αυτές τις αποχωρήσεις ήταν οι μουσικές διαφωνίες; Γιατί το ντεμπούτο είχε πάρει εξαιρετικές κριτικές και είχατε αποκτήσει μία γερή βάση οπαδών, στη συνέχεια είχατε τις διαφωνίες;

 

Κώστας: Ναι ως επί το πλείστον, καθαρά μουσικές διαφωνίες, δεν ήταν τίποτα άλλο.

 

 

Rock Overdose: Συναυλιακά πέρα από τη συναυλία του Ελλησπόντου το '86, πως ήταν τα πράγματα συναυλιακά; Μπορούσατε εύκολα να κλείσετε συναυλία;

 

Κώστας: Εμείς ναι! Αν και δεν υπήρχαν πολλά μέρη, αλλά για μας ήταν λίγο πιό εύκολο από άλλα συγκροτήματα, γιατί είχαμε ένα καλό δίσκο με όνομα.

 

Θεόδωρος: Πες και το βασικότερο, ότι εκείνη την εποχή δεν υπήρχαν χώροι όπως σήμερα όπου ο μαγαζάτορας καλεί το γκρούπ και κάνει μία συμφωνία, τότε εμείς κλείναμε το χώρο, τα μηχανήματα, με δικά του έξοδα το γκρούπ και ανάλογα αν ερχόταν κόσμος, βάζαμε και καμία δραχμή στην τσέπη, δεν υπήρχε αυτό που συμβαίνει σήμερα.

 

Κώστας: Όχι με τίποτα, αν είχαμε το Eightball σήμερα θα ήμασταν ευτυχισμένοι, είχαμε το Κατμαντού τότε, ένα κλαμπ που τότε δεν πολυτσουλούσε.

 

 

Rock Overdose: Όλα αυτά ήταν στο Βορρά, το μεγάλο σας κοινό ήταν εκεί, πως ήταν τα πράγματα στο Νότο;

 

Κώστας: Το μεγάλο μας κοινό ήταν στην Αθήνα! Και δεν παίξαμε ποτέ στην Αθήνα, τώρα στις 25 του Μάη θα είναι η πρώτη φορά.

 

 

Rock Overdose: Πως αισθάνεστε που θα παίξετε πρώτη φορά εκεί μετά από τόσα πολλά χρόνια;

 

Κώστας: Ένας λόγος που οδήγησε στο πρώτο σπάσιμο της μπάντας τότε ήταν κι αυτό, θέλαμε να κατεβούμε οι μισοί και να πάμε να παίξουμε στην Αθήνα, άλλοι είχαν τις δουλειές τους, όπως όλα τα συγκροτήματα, είχαμε κι εμείς τα προβλήματα μας.

 

Θεόδωρος: Κατεβήκαμε με τον Κώστα στην Αθήνα οι δυό μας, είχαμε μία δουλειά με την εταιρεία, και μέναμε στο σπίτι ενός φίλου, ο οποίος δούλευε το πρωί, μας άφησε στο σπίτι του να κοιμηθούμε και έρχεται το μεσημέρι και μας λέει ''ρε σείς, είπα σε κάποια άτομα από τη δουλειά ότι φιλοξενώ τους Northwind και είναι καμιά δεκαριά άτομα από κάτω και σας περιμένουν''! Δεν κάνω πλάκα, απλά αυτός ανέφερε τους Northwind στη δουλειά του και ήρθαν να μας δούνε!

 

 

Rock Overdose: Αυτό πριν το ''Mythology'' η μετά;

 

Θεόδωρος: Πριν!

 

 

Rock Overdose: Με το που κυκλοφόρησε το ''Mythology'' και για τα επόμενα τέσσερα χρόνια περίπου, οι πωλήσεις του δίσκου ήταν πολύ ψηλά. Πως το καταφέρατε αυτό σε μία εποχή που το heavy metal δεν πουλούσε σχεδόν καθόλου; Ήταν πολύ μπροστά από την εποχή του, μου κάνει εντύπωση που αναγνωρίστηκε γιατί στην Ελλάδα αργούμε πολύ να αναγνωρίσουμε ορισμένα πράγματα.

 

Κώστας: Κοίταξε, είχαμε και γυναικεία φωνητικά, τη Ρούλα τη Μαλισιάνου και την Κατερίνα την Γιάμαλη, μας βοήθησαν πολύ και ήταν κάτι πρωτόγνωρο, δεν το είχε ξανακάνει άλλη μπάντα, άλλοι μας κατηγορήσανε γι'αυτό, ότι το ελαφρύναμε λίγο το στυλ, θα μπορούσαμε να το κάνουμε το '82 το ''Mythology'', είχαμε τα φόντα, αλλά όλες αυτές οι καταστάσεις σε τραβάνε πίσω, για παράδειγμα αν το είχαμε κάνει το '83 μετά το ''Northcomin''', θα ήταν ακόμα καλύτερα τα πράγματα.

 

 

Rock Overdose: Αν κυκλοφορούσε το '83, πιστεύεις θα έκανε την ίδια επιτυχία;

 

Κώστας: Περισσότερη! Απλά όλα αυτά τα πράγματα μας πήγανε πίσω.

 

Θεόδωρος: Για ότι συμβαίνει, για τα άσχημα που συμβαίνουν στις Ελληνικές μπάντες, άποψη μου είναι ότι ένας είναι ο λόγος, δεν υπάρχουν μάνατζερ. Δεν υπάρχει κάποιος που να πιστέψει σε μία μπάντα, εμπορικά. Εγώ έμπορος είμαι, πουλούσα ρούχα. Δεν υπήρχε και τότε, δεν υπάρχει και σήμερα, να πιστέψεις σε μία μπάντα και να πείς ''έλα εδώ, εγώ θέλω να παίζετε, μόνο να παίζετε κι εγώ θα κανονίσω όλα τα υπόλοιπα''. Με την προυπόθεση ότι κι αυτός θα βγάλει λεφτά. Εμείς δε μπορούμε να κινηθούμε εμπορικά, και εμένα, και τον Κώστα, και τον καθένα μας σαν μπάντα, οικονομικά πάντα θα μας ''τρώνε'', δε μπορούμε να διεκδικήσουμε γιατί το βλέπουμε σαν τέχνη, δεν το βλέπουμε εμπορικά, γι'αυτό χρειάζεσαι έναν άνθρωπο να κινηθεί εμπορικά όπως κάνουν όλες οι άλλες μεγάλες μπάντες έξω, ο Κώστας τα ξέρει καλύτερα που έκατσε και καιρό έξω, έτσι γίνεται με όλες τις μεγάλες μπάντες. Εδώ δεν υπάρχουν τέτοια άτομα, αυτοί δουλέυουν μόνο με τους σκύλους, τα λαικά, πιάνουν ένα παιδί, ένα πιτσιρικά χαζοχαρούμενο, τον κάνουνε κούκλο, λέει και πέντε μαλακίες και γίνεται σταρ, είναι απίστευτο, γιατί δε γίνεται αυτό με τις μπάντες; Και δε μιλάω μόνο για Θεσσαλονίκη, δε λέω μόνο για μας, και στην Αθήνα υπήρχαν αξιόλογες μπάντες και δεν υπήρχε ένας μάνατζερ να ασχοληθεί με όλο αυτό.

 

Κώστας: Οι Socrates ήταν λίγο πιο οργανωμένοι από τους υπόλοιπους!

 

Θεόδωρος: Oι Socrates ήταν οργανωμένοι από όταν έφυγαν έξω, πήγαν στην Αγγλία, μέχρι τότε τραβούσαν τα ίδια με μας.

 

 

Rock Overdose: Κάτω από ποιές συνθήκες ηχογραφήθηκε το ''Mythology''; Τώρα το κύριο πρόβλημα μίας μπάντας όταν ηχογραφεί είναι το οικονομικό. Τότε πως ήταν η κατάσταση;

 

Θεόδωρος: Πουλήσαμε τα μηχανήματα μας! Ο Κώστας πούλησε ένα Peavey 400άρι!

 

 

Rock Overdose: Όταν ηχογραφήσατε το ''Mythology'' περιμένατε να έχει αυτή την επιτυχία και την ανταπόκριση που είχε και να ακούγεται μάλιστα μετά από 30 και βάλε χρόνια;

 

Κώστας: Όντως για εκείνη την εποχή το πιστεύαμε πολύ, είχε κάνει τη διαφορά, και πάλι δεν ήμασταν ευχαριστημένοι από την ηχογράφηση, φταίω εγώ γιατί είχαμε ανεβάσει τις κιθάρες πολύ πρίμες, μας έλεγε ο Παναγιώτης ο Παπαχατζής στα τύμπανα ότι ήταν πολύ δυνατές οι κιθάρες και δεν τον ακούσαμε, θα μπορούσε να βγεί καλύτερο, πολύ καλύτερο.

 

 

Rock Overdose: Παρ'όλο που υπήρξε τόσο μεγάλη επιτυχία, είχατε ακόμη μια παύση. Για ποιό λόγο;

 

Κώστας: Από το '86 ως το '91 ήμασταν άπραγοι, από τη συναυλία του Ελλησπόντου που παίξαμε το ''Mythology'' τότε. Εγώ είχα φύγει στο Λονδίνο, ο ένας σπούδαζε, ο Θανάσης άρχισε να δουλεύει σε μαγαζιά, ο Πάνος ο Τσακίρογλου είχε πάθει με τα χέρια του ζημιά και νέκρωσε το πράγμα. Όταν ήμουν εγώ στο Λονδίνο, είχα πάει με το Χατζησυμεωνίδη το Γιώργο από τους Sarissa, είχαμε κάνει και μία μπάντα εκεί και γνώριζα ένα παραγωγό τον George Di Angelis, ο οποίος δούλευε με πολύ μεγάλα ονόματα, έπαιζε πλήκτρα στη Nina Hagen, κάτι ονόματα που ήταν πολύ μεγάλα τότε και δούλευε στο στούντιο του Barrimore Barlow, ντράμερ των Jethro Tull, στο στούντιο του μπασίστα των Yes, και όταν είχα γνωριστεί εγώ μαζί του μέσω του αδερφού του, δούλευε στο Metropolis.

Εκεί πέρα του έβαλα εγώ το ''Mythology'', το άκουσε και του άρεσε και συμφωνήσαμε να κατέβω εγώ στην Ελλάδα και να ξανανέβω στο Λονδίνο για να δούμε πως θα συνεχίσουμε, πήγαμε σε κάποιες εταιρείες να κάνουμε κάποια συμφωνία αλλά τα λεφτά αυτά ήταν μηδαμινά και αποφασίσαμε και πήγαμε μόνοι μας εκεί πέρα, κάναμε τις ηχογραφήσεις, μας δώσανε ελεύθερο χρόνο για 25.000 λίρες το '92, τέλη Δεκέμβρη '92 με αρχές '93, πολλά λεφτά τότε για demo. Τότε το mastering μας το είχε κάνει ο George Lunge, που ήταν στους Yes, Queen και είχαμε ηχολήπτη έναν τύπο που είχε κάνει το ''Presto'' με τους Rush, και πάλι μετά τα ίδια, μία πικρή ιστορία, ενώ ήμασταν έτοιμοι να υπογράψουμε δεν υπογράψαμε.

Μετά το 2003 ξανακάναμε το γκρούπ εγώ, ο Θόδωρος και ο Δημήτρης ο Βλαχος, ο γιός ενός φίλου μου ντράμερ που παίζαμε παλιά, με τον Παπαχατζή αρχίσαμε και μετά πήραμε το Δημητράκη, παίξαμε αρκετές συναυλίες τότε, παίξαμε με τους Yardbirds, στο κλαμπ του Μύλου, απίστευτη συναυλία, μας είχαν δώσει και συγχαρητήρια οι Yardbirds για το παίξιμο μας τότε! Παίξαμε στον Steven Adler των Guns 'n' Roses support, παίξαμε με τους Diamond Head, και τελευταία συναυλία παίξαμε το 2009.

 

 

Rock Overdose: Τώρα φτάνοντας στο σήμερα, μου είπες έχετε έτοιμα κομμάτια για μία νέα κυκλοφορία, το άλμπουμ θα ονομάζεται ''History''; Θα μου πείς μερικές λεπτομέρειες γι'αυτά τα κομμάτια;

 

Κώστας: Κοίταξε, το ''Mythology'' ήταν μία αναφορά στους μύθους της Αρχαίας Ελλάδας, προσπαθούσαμε να δούμε πως σε μερικά κομμάτια μπορούσαμε να πούμε τι ίσχυε και στη σημερινή εποχή, κάναμε κριτικές σε διάφορα θέματα, και τότε είχαμε την ιδέα να κάνουμε ένα άλμπουμ για τους ιστορικούς χρόνους της Ελλάδας. Δηλαδή από διάφορα θέματα, όπως ο Μέγας Αλέξανδρος, η Μάχη του Μαραθώνα, γι'αυτό το γεγονός είχαμε κάνει το ομότιτλο κομμάτι με το Θόδωρο, αλλά με τις μετακινήσεις στο Λονδίνο και τα υπόλοιπα, πήγε πίσω.

 

 

Rock Overdose: Το υλικό ήταν γραμμένο από τότε ή είναι όλο καινούργιο;

 

Κώστας: Το υλικό είναι καινούργιο, απλά υπήρχαν ιδέες από τότε, το κομμάτι για τον Μέγα Αλέξανδρο που ανέφερα είναι από μία ιδέα του Θόδωρου που είχαμε κάνει παλιά, προσπάθησα να το υλοποιήσω με τα μέλη που σου είπα προηγουμένως το οποίο δε μας πήγε καλά και φτάσαμε στο σήμερα όπου στην ουσία κάνουμε ένα καινούργιο ξεκίνημα με το νέο άλμπουμ. Εν τω μεταξύ τώρα πρέπει να παίξουμε το παλιό υλικό γιατί δε γίνεται αλλιώς, ο κόσμος μας ξέρει μόνο με το παλιό υλικό, το Up The Hammers μας έκλεισε με βάση το παλιό υλικό. Το νέο υλικό έχει τα θέματα που ανέφερα πριν, ένα είναι για τον Διογένη τον Κυνηγό, τον Σκυλόσοφο, τον Αριστόδημο που ήταν ένας Σπαρτιάτης στη μάχη των Θερμοπυλών, υπάρχει κομμάτι για τη μάχη των Θερμοπυλών αλλά όχι την ώρα της μάχης αλλά όταν είναι στον Άδη οι Σπαρτιάτες και οι Θεσπιείς και αναπωλούν, βαρύ κομμάτι όπως είναι το ''Iole'', βαριά μπαλάντα, ένα κομμάτι είναι για τους εμφύλιους πολέμους στην Αρχαία Ελλάδα.

 

Rock Overdose: Αυτά τα κομμάτια είναι από σένα δουλεμένα;

 

Κώστας: Ναι αλλά έχει ιδέες και του Θόδωρου και του Θανάση. Ο Δημοσθένης θα βάλει την υπογραφή του σαν τραγουδιστής πλέον. Θα δουλέψουμε στο υλικό αυτό που υπάρχει, γιατί πλέον δεν έχουμε περιθώρια χρόνου, μετά από αυτό το άλμπουμ θα συνεχίσουμε όλοι μαζί, θα υπάρξει μία απόλυτη συνεργασία.

 

 

Rock Overdose: Υπάρχουν βλέψεις να συνεχίσετε; Πως το βλέπεις το μέλλον;

 

Κώστας: Βέβαια! Εγώ έχω γράψει και το επόμενο άλμπουμ από το ''History'' το οποίο λέγεται ''Rock 'n' Roll'' και θα το δουλέψουμε όλοι μαζί πλέον!

 

Θεόδωρος: Παρόλο που δεν παίζαμε μαζί για πολλά χρόνια, ο Κώστας συνέχισε να λειτουργεί έχοντας στο μυαλό του τη μπάντα, από'κεί και πέρα μουσικά ότι χρειαστεί θα βοηθήσουμε εμείς, αλλά η δουλειά είναι σχεδόν έτοιμη.

 

Κώστας: Η δουλειά είναι έτοιμη, αλλά είναι ανοιχτό το πράγμα να βοηθήσουν όλοι. Μετά τη συναυλία θα μπούμε στο στούντιο.

 

 

Rock Overdose: Οπότε το βλέπετε το άλμπουμ για κάπου μέσα στο '18 ή αρχές '19;

 

Κώστας: Μέσα στο '18, κρίμα είναι, μεγαλώσαμε κιόλας και δε μας παίρνει πολύ!

 

 

Rock Overdose: Μία ερώτηση προς το Δημοσθένη τώρα, πως νιώθεις που θα τραγουδήσεις κάποια πολύ ιστορικά τραγούδια και που ο νέος δίσκος θα έχει τη δική σου σφραγίδα;

 

Δημοσθένης: Έχω χεστεί πάνω μου, χα χα χα! Είναι τιμή μου που και με εμπιστεύθηκαν, δεν είναι λίγο πράγμα, θα μπορούσαν να πούν σε οποιονδήποτε, με τον Κώστα είμαστε κι από την προηγούμενη μπάντα, είχαμε μία επαφή και οι συνθήκες που βρεθήκαμε ήταν μία καλή ευκαιρία και με εξέπληξε και χάρηκα πολύ. Χαίρομαι που ήδη τραγουδάω αυτά τα κομμάτια, χαίρομαι που ο κύριος Θόδωρος Δουλάμης μου παραχώρησε κομμάτια που ήδη έχει ερμηνεύσει και με εμπιστεύθηκε να τα πω, είναι σημαντικό γιατί μου έχει αποβάλλει η ίδια η μπάντα το άγχος, αυτό που δεν το κάνουν πολλοί και είναι καλό να εκτιμάει κάποιος το παρελθόν του και το παρών.

 

Κώστας: Άρχισε να λέει κάποια τραγούδια που έλεγε ο Θόδωρος και είχε τρελλαθεί, έλεγε ''σαν να ακούω τον εαυτό μου''.

 

Θεόδωρος: Εγώ επιμένω ότι ο Δήμος θέλω να απαλλαγεί από αυτό, θέλω να κάνει το δικό του πράγμα.

 

Δημοσθένης: Είναι κομματάρες, είναι μεγάλη η χαρά, θα υπάρχει το όνομα μου σε ένα δίσκο των Northwind!

 

Rock Overdose: Πέρα από τις δύο συναυλίες που είναι κλεισμένες, υπάρχει κάτι άλλο σ'αυτό το μέτωπο;

 

Κώστας: Ναι στα Τρίκαλα θα παίξουμε, για μας η πρώτη συναυλία μετά από τόσα χρόνια είναι σημαντική στο να παίξουμε καλά και να πετύχει και με κόσμο κι από'κεί και πέρα πιστεύουμε ότι θα κλείσουμε αρκετές συναυλίες, απλά πρέπει να κάνουμε μία καλή εμφάνιση, μία καλή αρχή.

 

 

Rock Overdose: Λοιπόν, δεν έχω κάτι άλλο να ρωτήσω, ήταν μεγάλη και για μένα η τιμή, όταν πριν 6-7 χρόνια ανακάλυψα τους Northwind μέσω του Metal Hammer και είχα ακούσει το ''Mythology'' είχα πάθει σοκ! Ο τελευταίος λόγος ανήκει σε σας!

 

Δημοσθένης: Είμαστε πολύ χαρούμενοι όλοι που η μπάντα είναι ξανά δραστήρια και θα ξανανέβει στο σανίδι, μπορώ να το επιβεβαιώσω εκ των έσω, το κλίμα είναι πολύ όμορφο, μην τους βλέπεις έτσι, παρά την ηλικία τους συμπεριφέρονται σαν παιδιά και χαίρονται και μένα μου δίνει διπλάσια χαρά αυτό και αυτό που έχω να πω σε όλους είναι να κάνετε ένα δώρο στον εαυτό σας στις 3 Μαρτίου, ελάτε στο Eightball, να παίξουμε, να χορέψουμε, να πιούμε μπύρες, να γίνουμε σκατά και να πάμε για ύπνο το πρωί!

 

Για το Rock Overdose,

Συνέντευξη: Κωνσταντίνος Σωτηρέλης

Απομαγνητοφώνηση: Δημήτρης Αλόρας

 

 

Για το Rock Overdose

 

Κωνσταντίνος Σωτηρέλης

 

Comments