Ακούστε το δεύτερο single Olethros (Pt. 2), από το επερχόμενο άλμπουμ των On Thorns I Lay με τίτλο Aegean Sorrow.
«To τραγούδι «Olethros» μιλά για τη μοναξιά της ψυχής σε αυτόν τον σκληρό κόσμο στον οποίο ζούμε και το ταξίδι προς τη σωτηρία και τον παράδεισο. Μου αρέσει να αναμιγνύω ακουστικά μερη κιθάρας στα τραγούδια μας», λέει ο κιθαρίστας της μπάντας.
Το τραγούδι «Olethros» είναι ένα τέλειο παράδειγμα του τρόπου κατά τον οποίο οι OTIL αρέκονται να χρησιμοποιούν ακουστικά μέρη κιθάρας με μελωδίες που εκτελούνται επίσης από ακουστικές κιθάρες και πληκτρα hammond.
«Το κάναμε και στα άλμπουμ Crystal Tears και Future Narcotic και θα το κάνουμε και πάλι στο μέλλον. Το τραγούδι συνεχίζεται με άλλο ένα σήμα κατατεθέν της μπάντας μας. Όμορφες πρώτες ρυθμικες κιθάρες και ένα μεγάλο σόλο από τον δεύτερο κιθαρίστα μας. Αγαπώ πραγματικά αυτό το τραγούδι, είναι πολύ ιδιαίτερο για εμένα»








