Οι ON THORNS I LAY ανακοίνωσαν πως βρίσκονται στη διαδικασία συμφωνίας με νέα εταιρεία για την κυκλοφορία του νέου τους album.
Οι ηχογραφήσεις του album έγιναν στα Devasoundz Studios από τον Fotis Benardo και τον
Thanos Tzanetopoulos ενώ η μίξη και το master πραγματοποιήθηκαν στα Unisound Studios από τον θρυλικό Dan Swanö.
Επιπλέον, ανακοίνωσαν τον νέο κιθαρίστα της μπάντας Akis Pastras (Dexter Ward), ενώ παράλληλα έκαναν γνωστό πως θα υπάρξει επετειακή κυκλοφορία του album τους με τίτλο
"Angeldust" από την Sleaszy Rider Records τον Οκτώβριο, που θα περιλαμβάνει υλικό που δεν έχει κυκλοφορήσει ως τώρα και t-shirt.
Τέλος, η μπάντα δήλωσε πως σύντομα θα ανακοινώσει ημερομηνίες εμφανίσεων της σε Ελλάδα και Ευρώπη!
Μείνετε συντονισμένοι!
ON THORNS I LAY
Stefanos: vox/bass
Chris: guitars
Fotis: drums
Antonis: keyboards
Akis: guitars








