Tom Angelripper (Sodom) στο RockOverdose: “Το 2025 θα κάνουμε ένα διάλειμμα γιατί θέλω να ξεκουραστώ”

Όταν η συζήτηση πάει στο δίσκο "Tapping The Vein" των Sodom, μιλάμε για ένα δίσκο μνημείο. Οι Γερμανοί αποφάσισαν να επανακυκλοφορήσουν το δίσκο, για πρώτη φορά μετά την αρχική του κυκλοφορία το 1992 και o Tom "Angelripper" Such μίλησε στο RockOverdose και τον Απόστολο "Astaldo" Πανταζόγλου

 

 

RockOverdose: Καλησπέρα Tom και καλώς ήρθες στο RockOverdose. Πως είσαι;

 

Tom: Ευχαριστώ. Είμαι πολύ καλά αλλά και πολύ απασχολημένος με πολλές συνεντεύξεις και την προώθηση της επανέκδοσης του Tapping The Vein”.

 

 

RockOverdose: Πως πήρατε την απόφαση για την επανακυκλοφορία του;

 

Tom: Νομίζω πως το Tapping The Vein” ήταν ο μόνος δίσκος μας που δεν επανακυκλοφόρησε. Όλες η κυκλοφορίες μας μεταφέρθηκαν από την SPV στη BMG και πριν χρόνια ξεκίνησαν με την επανακυκλοφορία του Agent Orange” και πριν από 2-3 χρόνια κυκλοφόρησαν το M-16” σε box set.

 

Όσο αφορά το Tapping The Veins” είχε φτάσει η σωστή στιγμή. Μίλησα με τον Andy Brings με τον οποίο ήμουν σε συχνή επαφή για να προχωρήσουμε την επανακυκλοφορία του γιατί το βινύλιο είναι εξαντλημένο και δεν μπορείς να το βρεις με τίποτα. Μόνο στο eBay για εκατοντάδες ευρώ. Το είδα πρόσφατα να πωλείται 600€.

 

 

 

 

RockOverdose: Πάλι καλά. Τις προάλλες βρήκα δύο αντίτυπα στο Discogs για 800€ το ένα!

 

Tom: Να είναι άκρως συλλεκτικό. Το ψάχνουν πάρα πολλοί συλλέκτες. Είναι πρώτη έκδοση και οι πρώτες εκδόσεις πάντα στοιχίζουν περισσότερο από τις επανεκδόσεις. Μιλήσαμε λοιπόν με τη BMG και είπαμε να προχωρήσουμε με την επανακυκλοφορία του και να μη καθυστερήσουμε περισσότερο με νέα συμβόλαια και τα σχετικά.

 

Βρεθήκαμε με τον Andy και συζητήσαμε για το τι μπορούμε να βάλουμε μέσα στο media book και στο box set. Ξέρεις ο Andy έχει ένα τεράστιο αρχείο ειδικά από την εποχή που έπαιζε στους Sodom. Πολλές live ηχογραφήσεις. Και είμαστε πολύ τυχεροί που είχαμε τις 24κάναλες ηχογραφήσεις από το studio. Ξέρεις τις αυθεντικές ηχογραφήσεις και έτσι μπορέσαμε να ξανακάνουμε τη μίξη.

 

Και μετά αρχίσαμε να σκανάρουμε εκατοντάδες φωτογραφίες, υλικό από εκείνη την εποχή όπως εισιτήρια, αφίσες και flyers. Και είμαι πολύ χαρούμενος που το κάναμε.

 

 

RockOverdose: Υπάρχει πάρα πολύ υλικό στο box set. Ο δίσκος επίσης ο δίσκος σε νέα μίξη και 3 ζωντανές ηχογραφήσεις. Είναι πραγματικά μία πολύ ωραία και συλλεκτική κυκλοφορία.

 

Tom: Είναι πάντα πολύ σημαντικό όταν κυκλοφορείς ένα box set ή ένα media book ή οτιδήποτε να βάζεις μέσα τα πάντα. Για παράδειγμα τώρα έχουμε την τελευταία συναυλία του Chris (Christian “Witchhunter” Dudek) στην Κολωνία. Σίγουρα δεν είναι η καλύτερη εμφάνιση μας. Και ξέρεις υπάρχουν μπάντες που λένε “αυτό το show ήταν χάλια, δεν μπορούμε να το κυκλοφορήσουμε”. Αλλά σε αυτή την περίπτωση σε με ένοιαζε. Είναι μία ιστορική ηχογράφηση γιατί είναι η τελευταία εμφάνιση του Witchhunter. Και αφορά τους συλλέκτες. Υπάρχουν επίσης ηχογραφήσεις από το Ντισελντόρφ και την Ιαπωνία. Η συναυλία της Ιαπωνίας ήταν τρομερή αλλά αυτή της Κολωνίας είναι πολύ ιδιαίτερη γιατί ο Witchhunter ήξερε ότι δεν είχε πολύ χρόνο ακόμα στη μπάντα. Το παίξιμο του είναι πολύ χάλια σε αυτή την ηχογράφηση αλλά είναι ένα ιστορικό ντοκουμέντο.

 

 

 

 

RockOverdose: Ακριβώς αυτό. Οι οπαδοί των Sodom θα θέλουν να το ακούσουν γιατί είναι ιστορικής σημασίας ηχογράφηση. Είναι σημαντικό μέρος της ιστορίας των Sodom. Σαν οπαδός θες τέτοιες στιγμές. Δεν έχει σημασία πόσο καλή είναι η ποιότητα. Είναι ιστορική στιγμή.

 

Tom: Ξέρεις η ηχογράφηση είναι απευθείας από την κονσόλα οπότε δεν μπορούσαμε να πειράξουμε και να αλλάξουμε τίποτα. Είναι η συναυλία όπως ακριβώς παίχτηκε. Νομίζω ότι οι περισσότερες live ηχογραφήσεις των συγκροτημάτων δεν είναι και τόσο live. Νομίζω ότι οι περισσότερες μπάντες μπαίνουν μετά στο studio και ηχογραφούν κομμάτια ξανά. Για παράδειγμα το “Unleashed In The East” των Judas Priest ή το “No Sleep ‘Til Hammersmith” των Motörhead. Δεν είναι και πολύ live… Τα drums ίσως αλλά όχι οι κιθάρες και η φωνή. Αυτό που θα κυκλοφορήσουμε είναι 100% live και για τους οπαδούς που ενδιαφέρονται για την ιστορία της μπάντας αυτή η ηχογράφηση είναι ένα πολύ ιδιαίτερο δώρο για αυτούς.

 

Σίγουρα θα βγουν κάποιοι και θα πουν ότι είναι πολύ ακριβό. Το έχω εδώ δίπλα μου και κοστίζει γύρω στα 80 με 90€ (ο θείος Tom μου δείχνει το box set).

 

 

RockOverdose: Φαίνεται πανέμορφο.

 

Tom: Ναι είναι και είναι πολύ προσεγμένο. Αλλά αν δεν θες να ξοδέψεις τόσα χρήματα, μπορείς να αγοράσεις το διπλό βινύλιο ή το CD. Ίσως το κυκλοφορήσουμε και σε κασέτα. Οπότε υπάρχουν επιλογές.

 

 

 

 

RockOverdose: Το θέμα είναι ότι στη μουσική βιομηχανία αλλά και γενικά το κόστος έχει ανέβει. Είναι λογικό να ανεβαίνουν και οι τιμές βινυλίων, εισιτηρίων, merchandise αλλιώς όλο αυτό δε θα είναι βιώσιμο για μία μπάντα.

 

Tom: Ακριβώς. Αν και στους Sodom πάντα προσπαθούμε να κρατήσουμε τις τιμές όσο πιο χαμηλά γίνεται. Για παράδειγμα στο merchandise. Στις συναυλίες μας πουλάμε μπλούζες για 20 και 25€. Οι περισσότερες μπάντες πλέον χρεώνουν 40 και 45€ για ένα t-shirt. Είναι πολύ ακριβό. Σίγουρα τα υλικά, τα κόστη εκτύπωσης, η εργασία όσων δουλεύουν για αυτά έχουν αυξηθεί αλλά στους Sodom προσπαθούμε να κρατήσουμε χαμηλές τιμές. Και αν είναι να πληρώσεις για κάτι 80€ πρέπει να ξέρεις ότι θα αξίζει και το τελευταίο cent. Οι Sodom ήταν πάντα πιστοί στους οπαδούς τους. Σίγουρα ζούμε από τη μουσική και θέλουμε να βγάλουμε χρήματα αλλά θέλουμε οι τιμές μας να είναι σωστές για τους οπαδούς. Το να πληρώσεις 25 ή 27€ για ένα t-shirt είναι μία δίκαιη τιμή. Όσα χρώματα και να έχει το t-shirt. Δεν είναι μία φτηνή ψηφιακή εκτύπωση.

 

 

RockOverdose: Δυστυχώς είναι πλέον νορμάλ σε μία συναυλία να πληρώνεις 40€ για ένα t-shirt. Και αν σκεφτείς ότι έχεις ξοδέψει ήδη κάποια λεφτά για τη συναυλία όπως το εισιτήριο ή τα πιθανά έξοδα για να πας εκεί και πρέπει να δώσεις και άλλα 40€ για ένα t-shirt είναι πάρα πολλά. Τα 25-27€ που λες είναι τιμές που βλέπαμε πριν 10 χρόνια.

 

Tom: 10 χρόνια πριν, χρεώναμε 20€ (γέλια). Βέβαια αυτές οι τιμές είναι για τις συναυλίες. Εάν παραγγείλεις από το online κατάστημα υπάρχουν περισσότερα κόστη.

 

 

RockOverdose: Για την επανκυκλοφορία του “Tapping The Vein” δούλεψες με τον Andy Brings. Πως ήταν να δουλεύετε ξανά μαζί;

 

Tom: Δουλεύουμε συχνά μαζί σε αρκετές παραγωγές. Είχε κάνει και την παραγωγή του solo δίσκο μου Nunc Est Bibendum”. Είμαστε σε επικοινωνία εδώ και χρόνια και υπάρχει πραγματική φιλία μεταξύ μας. Παρόλο που τον διώξαμε από την μπάντα, δεν έχουμε κανένα πρόβλημα. Πέρασαν βέβαια πολλά χρόνια για να μιλήσουμε ξανά. Πρώτη φορά που τον είδα μετά που έφυγε από την μπάντα ήταν όταν ηχογραφούσαμε το DVD Lords Of Depravity, Pt. 1” το 2005 (οι Sodom έδιωξαν τον Brings το 1995). Επικοινωνήσαμε μαζί του για να κάνει μία συνέντευξη και να πει την ιστορία του για την ταινία. Πλέον όλα είναι μια χαρά.

 

Ξέρω ότι συνέχισε με διαφορετική κατεύθυνση στη μουσική. Δεν είναι πλέον στη metal σκηνή. Αλλά είναι ακόμα ένας πολύ καλός metal κιθαρίστας. Και πλέον συνεργαζόμαστε συχνά γιατί έχει και αυτός λόγο σε μερικά από αυτά που κυκλοφορούμε. Το σημαντικό είναι ότι ακόμα έχουμε μία πολύ καλή φιλία.

 

 

RockOverdose: Αυτό είναι πολύ ωραίο. Έχω μιλήσει με άτομα που σας είχαν δει την περίοδο που Andy ήταν στη μπάντα και μου έχουν πει για το πόσο δυνατές ήταν οι συναυλίες πόσο επιθετικές και “γρήγορες”. Σαν να είχε φέρει μία νέα φλόγα στη μπάντα. Ήταν όντως έτσι;

 

Tom: Ναι είναι αλήθεια. Νομίζω όταν ήρθε στους Sodom ήταν 18-19 χρονών. Έφερε ένα φρέσκο αέρα. Σίγουρα όμως δε πρέπει να συγκρίνεις τον ήχο με αυτό του Agent Orange” ή του Better Off Dead”. Είναι εντελώς διαφορετικός. Νομίζω το Agent Orange” ήταν πάρα πολύ επιτυχημένος δίσκος. Τόσο που η δισκογραφική ήθελε να βγάλουμε έναν ίδιο δίσκο, ένα Agent Orange Pt. 2”. Και τους είπα ότι δεν υπάρχει περίπτωση. Είχαμε πλέον νέο κιθαρίστα τον Michael Hoffmann που είχε εντελώς διαφορετικό στυλ από τον “Blackfire” (Frank Gosdzik). Έτσι το Better Off Dead” ήταν εντελώς διαφορετικό από το Agent Orange”. Γι’ αυτό το λόγο και το Tapping The Vein” ήταν εντελώς διαφορετικό από ότι είχαμε κάνει πιο πριν. Η παραγωγή είναι πιο μεγάλη και τα τραγούδια κατά τη γνώμη μου είναι πιο βαριά. Είναι πιο γρήγορα και πιο βαριά. Πράγμα που ήταν πολύ σημαντικό.

 

Τότε η δισκογραφική μου είπε ότι πρέπει να γίνουμε πιο εμπορικοί γιατί στις αρχές της δεκαετίας του ’90 οι μπάντες άλλαξαν το ύφος τους. Όπως για παράδειγμα οι Kreator ή οι Celtic Frost, κάτι το οποίο με απογοήτευσε πάρα πολύ. Στους Sodom ποτέ δεν ακούγαμε τι λέγανε οι άλλοι και τι έπαιζαν οι άλλες μπάντες. Πάντα κάναμε τη μουσική μας. Και ο Andy έφερε τόσα ωραία riffs. Κάποιες φορές το ύφος μας γινόταν λίγο πιο punk γιατί ήταν μεγάλος οπαδός των Ramones όπως επίσης και heavy rock και glam rock συγκροτημάτων.

 

Το Tapping The Vein” είναι ένας φανταστικός δίσκος. Ίσως όχι ο αγαπημένος μου αλλά είναι τρομερός δίσκος.

 

 

 

 

RockOverdose: Νομίζω οι 3 δίσκοι που ανέφερες είναι η Αγία Τριάδα των Sodom και έχουν ένα τεράστιο ποσοστό από τη μουσική σας. Διαφορετική μουσική σε κάθε δίσκο αλλά ταυτόχρονα και αντιπροσωπευτική της μπάντας.

Tom: Ναι είναι αρκετά διαφορετικοί.

 

 

RockOverdose: Ειδικά για το “Tapping The Vein” πολύ κόσμος λέει ο πιο death δίσκος των Sodom.

 

Tom: Ξέρεις ποτέ δε σκεφτήκαμε να κάνουμε κάτι τέτοιο. Να βγάλουμε ένα κομμάτι που να ακούγεται σαν death metal. Αλλά για παράδειγμα το κομμάτι “Reincarnation” έχει πολλά growl φωνητικά. Αρχικά το ηχογραφήσαμε με διαφορετικά φωνητικά. Αλλά ο παραγωγός μας Harris Johns πρότεινε να το προσεγγίσουμε διαφορετικά και βγήκε όπως βγήκε.

 

Μπορώ να κάνω διάφορα φωνητικά. Growls, κραυγές, ψηλά φωνητικά. Αλλά όταν γράφουμε τραγούδια ποτέ δε σκεφτόμαστε αν θα είναι death, thrash, black ή οτιδήποτε. Αυτό που κάνουμε είναι να γράφουμε metal, αυτό για το οποίο είναι γνωστοί οι Sodom.

 

 

RockOverdose: Ανέφερες πριν το κομμάτι “Reincarnation”. Υπάρχει κάποια σύνδεση με το κομμάτι “Ressurection” το οποίο είναι αφιερωμένο στον πατέρα σου που είχε “φύγει” πριν την κυκλοφορία του δίσκου;

 

Tom: Όχι δεν υπάρχει κάποια σύνδεση. Τους στίχους του Reincarnation” τους έγραψε ο Brings. Η αλήθεια είναι ότι δε ξέρω εάν υπάρχει κάποιο νόημα πίσω από το κομμάτι.

 

 

 

 

RockOverdose: Υπάρχουν πλάνα για κάποια περιοδεία με αφορμή την επανκυκλοφορία του “Tapping The Veins”;

 

Tom: Όχι. Ξέρεις πολύς κόσμος μας λέει να παίξουμε τέτοια live και να παίξουμε όλο το Tapping The Vein”. Μου αρέσει πολύ ο δίσκος αλλά στο τέλος είναι απλά ένας ακόμα δίσκος που έχουμε κυκλοφορήσει.

 

Θυμάμαι πριν κάποια χρόνια κάναμε κάποια shows που παίξαμε όλο το Agent Orange”. Προσωπικά το βρίσκω λίγο βαρετό. Σίγουρα στην επόμενη περιοδεία θα παίξουμε 1-2 περισσότερα κομμάτια από το Tapping The Vein” αλλά όταν έχεις 1 ώρα να παίξεις και ίσως λιγότερο σε κάποιο festival δεν μπορείς να παίξεις έναν ολόκληρο δίσκο. Δεν μπορείς να φύγεις από τη σκηνή χωρίς να παίξεις το Agent Orange”. Είναι αδύνατο κατά τη γνώμη μου γιατί ο κόσμος θέλει να περάσει καλά και θέλει να το ακούσει.

 

 

RockOverdose: Εντάξει σίγουρα με τόσους δίσκους είναι πολύ δύσκολο να διαλέξεις τι θα παίξεις. Αλλά ναι δεν μπορείς να μη παίξεις κομμάτια όπως το “Agent Orange” ή το “Ausgebombt”. Ο κόσμος θέλει να τα ακούσει.

 

Tom: Θέλουμε να αλλάζουμε το setlist σε κάθε συναυλία. Αλλά δε γίνεται να παίξεις τα πάντα. Για παράδειγμα δε παίζουμε κομμάτια από τα In War And Pieces” ή Epitome Of Torture”. Υπάρχουν εξαιρετικά κομμάτια σε αυτούς τους δίσκους.

 

Δε θέλουμε να παίζουμε τα ίδια show κάθε χρόνο. Θυμάμαι είδα την τελευταία συναυλία των Motörhead πριν πεθάνει ο Lemmy. Πάντα είχαν το ίδιο setlist. Το ίδιο και οι Slayer. Πρέπει να αλλάζουμε. Φυσικά θα παίξουμε τα κλασσικά κομμάτια αλλά θέλουμε να παίζουμε και κάποια σπάνια κομμάτια ή κομμάτια που δεν έχουμε παίξει ποτέ. Είναι πολύ σημαντικό για μένα.

 

 

RockOverdose: Έχουν περάσει 4 χρόνια από την τελευταία σας κυκλοφορία “Genesis 19”. Υπάρχουν νεότερα για την επόμενη σας κυκλοφορία;

 

Tom: Έχουμε ηχογραφήσει τις κιθάρες, τα drums και κάποια φωνητικά. Ελπίζω να τελειώσουμε σύντομα γιατί είμαστε πολύ απασχολημένοι. Πιστεύω να τελειώσουμε με την παραγωγή το Δεκέμβριο, να βγάλουμε το master και στη συνέχεια να κυκλοφορήσει ο δίσκος κάποια στιγμή. Ξέρεις το να βγάλεις ένα δίσκο πλέον, ειδικά σε βινύλιο θέλει πολύ περισσότερο καιρό γιατί πλέον όλες οι μπάντες βγάζουν βινύλια. Και έτσι δουλεύουμε χωρίς πίεση και χωρίς προθεσμίες.

 

Αυτό που κάναμε στο νέο δίσκο είναι να ηχογραφήσουμε τα τύμπανα αναλογικά. Και ο Toni (Merkel) ο drummer μας έχει ένα παλιό studio που μπορεί να ηχογραφήσει αναλογικά. Ήθελα αυτή την παραγωγή. Παραγωγή με old-school ήχο. Αν ακούσεις τα drums από τη δεκαετία του ’80 και του σήμερα, υπάρχει τεράστια διαφορά. Ακούγοντας τους παλιούς δίσκους συγκροτημάτων όπως οι Slayer και οι Venom, ακούς έναν πολύ γεμάτο ήχο στα τύμπανα. Αυτό είναι το πιο σημαντικό κομμάτι κατά τη γνώμη μου σε μία καλή παραγωγή. Και γι’ αυτό δουλεύουμε. Ηχογραφήσαμε όλα τα drums χωρίς samples, χωρίς πρόσθετο εξοπλισμό. Μόνο τα τύμπανα και μικρόφωνα. Και αυτό κάνει μία τεράστια διαφορά.

 

Το ίδιο και με τις κιθάρες. Ηχογραφήθηκαν απλά με έναν Marshall ενισχυτή και με μικρόφωνα. Δεν υπάρχουν έξτρα πράγματα. Πλέον με προγράμματα όπως το Cubase μπορείς να κάνεις ότι θέλεις. Αλλά εμείς δεν θέλαμε κάτι τέτοιο.

 

Υπάρχει μία μαγεία μεταξύ του κενού μεταξύ του Marshall και του μικροφώνου σε αυτά τα 2 εκατοστά. Κάτι γίνεται εκεί. Και αυτό είναι που θέλουμε να πιάσουμε.

 

Δεν έχει σημασία πως και τι κομμάτια θα παίξεις. Αλλά θέλω να έχω έναν πιο οργανικό, πιο αυθεντικό ήχο. Και αυτό μπορείς να το πετύχεις μόνο αν ηχογραφείς αναλογικά σε μία παλιά κονσόλα. Μπορείς φυσικά να κάνεις τη μίξη σε έναν υπολογιστή. Δεν υπάρχει πρόβλημα και είναι και πιο φτηνό. Αλλά αυτό που θα κάνουμε εμείς είναι πολύ ακριβό.

 

 

RockOverdose: Η αλήθεια είναι ότι με αυτές τις παραγωγές και αυτό τον old-school ήχο αγαπήσαμε το metal. Προσωπικά μου ακούγεται πιο αυθεντικός ήχος.

 

Tom: Αυτό ακριβώς θέλαμε να κάνουμε. Να είναι αυθεντικό. Να ακούς τα drums και να καταλαβαίνεις ότι έχουν ηχογραφηθεί σε ένα μεγάλο δωμάτιο με πολλά μικρόφωνα γύρω γύρω. Το ίδιο και οι κιθάρες. Όπως ακριβώς ηχογραφούσαμε στα 80’s.

 

 

RockOverdose: Τελευταία φορά που ήρθατε στην Ελλάδα ήταν το 2022. Φαντάζομαι με το νέο δίσκο θα περιοδεύσετε ξανά και ελπίζω να σας ξαναδούμε.

 

Tom: Δε ξέρω είναι η αλήθεια… Να σου πω κάτι; Θέλω λίγο να κατεβάσω ταχύτητες την επόμενη χρονιά. Από το πέρας της πανδημίας και μετά δεν έχουμε σταματήσει να περιοδεύουμε. Είμαι ακόμα υγιής και μπορώ να το κάνω γιατί από αυτό ζω, αλλά χρειάζομαι χρόνο για την οικογένεια μου, για τους φίλους μου. Χρειάζομαι χρόνο για μένα, για να μπορώ για παράδειγμα να πάω για κυνήγι, να ξεκουραστώ. Θέλω να χαλαρώσω λίγο τα πράγματα. Οπότε δεν σχεδιάζουμε κάποια μεγάλη περιοδεία για του χρόνου.

 

Έχουμε φυσικά κάποια shows κλεισμένα αλλά γενικά θα κάνουμε ένα διάλειμμα από τις περιοδείες. Αλλά μην απογοητεύεστε. Θα είναι απλά ένα διάλειμμα.

 

 

 

 

RockOverdose: Είμαι σίγουρος πάντως ότι θα επιστρέψετε στην Ελλάδα γιατί έχετε ένα πολύ αφοσιωμένο κοινό εδώ.

 

Tom: Το ξέρω πολύ καλά. Ήμασταν μία από τις πρώτες μπάντες που παίξαμε εκεί το ’87 ή το ’88 (σημ. ήταν 11 Δεκεμβρίου του 1988 στο Ρόδον). Και η Ελλάδα είναι σαν τη Λατινική Αμερική. Ο κόσμος τρελαίνεται στις συναυλίες. Θέλουν να περάσουν καλά. Πληρώνουν για μία συναυλία και θέλουν να περάσουν καλά. Και ξέρω ότι ιδιαίτερα στην Ελλάδα, στον κόσμο αρέσει το old-school υλικό μας.

 

 

RockOverdose: Ισχύει και όσες φορές σας έχω δει μιλάμε για ένα live οδοστρωτήρα.

 

Tom: Παίρνουμε όλη αυτή την ενέργεια από τον κόσμο. Πολλές φορές παίζουμε στη Γερμανία και ο κόσμος στέκεται ακίνητος. Οκ εμένα δε με πειράζει. Εσύ πλήρωσες, εσύ θες να κάθεσαι έτσι. Αλλά στην Ελλάδα είναι πολύ ιδιαίτερο όλο αυτό. Όλα είναι πολύ καλά οργανωμένα και ο κόσμος είναι πολύ φιλικός. Μας δίνουν τα πάντα και προσπαθούμε να δώσουμε και εμείς με τη σειρά μας τα πάντα. Πάντα προσπαθούμε να μιλήσουμε με τον κόσμο, να υπογράψουμε ότι μας φέρνει και να πιούμε μπύρες. Δεν είμαστε rock stars. Ξέρω άλλες μπάντες που με το που παίξουν την τελευταία τους νότα πάνω στη σκηνή, φεύγουν για το ξενοδοχείο, αμάξι, αεροδρόμιο. Εμείς πάντα προσπαθούμε να μείνουμε για λίγο. Να πιούμε, να μιλήσουμε με τους οπαδούς. Ξέρεις όλα αυτά.

 

 

RockOverdose: Είναι σημαντικό για τον οπαδό να καταλαβαίνει ότι η εκάστοτε μπάντα τον εκτιμάει.

 

Tom: Δυστυχώς αυτό που πολλές μπάντες ξεχνάνε πλέον είναι ότι οι οπαδοί τις κρατάνε ζωντανές. Εάν εγώ μπορώ και ζω από τη μουσική είναι λόγω των οπαδών και είμαι πιστός στους οπαδούς. Και είμαι ευγνώμον που στηρίζουν τη μπάντα όλα αυτά τα χρόνια.

 

Όποιος με ξέρει και ξέρει τους Sodom, γνωρίζει ότι πάντα προσπαθούμε να είμαστε σε επαφή με τους οπαδούς μας. Από κοντά, στα social media, και γενικά όπου μπορούμε. Αυτοί μας κρατάνε ζωντανούς. Και είναι πολύ σημαντικό να το ξέρουν.

 

 

RockOverdose: Tom σε ευχαριστώ για το χρόνο σου ελπίζω να μπορέσεις να ξεκουραστείς το 2025 και να κάνεις τα πράγματα που θέλεις και εμείς θα είμαστε εδώ να σας περιμένουμε.

 

Tom: Σε ευχαριστώ πολύ και ανυπομονώ να ξαναδώ τους Έλληνες φίλους μου.

 

 

Για το RockOverdose
Απόστολος “Astaldo” Πανταζόγλου

Ερωτήσεις: Άγγελος Κατσουρας

Comments